اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برخورد با متخلفان

طرح تشدید بازرسی در سیستان‌وبلوچستان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: به منظور برخورد با متخلفان، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی همچنان در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

طرح تشدید بازرسی در سیستان‌وبلوچستان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان،http://www.sbco.ir  محمدرفیع سلطانزاده اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی‌ها همچنان در استان ادامه دارد و این امر سبب شده تا برخی اقلامی که احتمال توزیع نامناسب آن می‌رفت، به شکلی مناسب عرضه شود.

وی افزود: با توجه به این روند، نرخ بسیاری از کالاها به ویژه مواد غذایی باید روند کاهشی را طی کند و در این فرایند اگر اجحافی هم صورت پذیرفت و حقوق مصرف کنندگان ضایع شد، با متخلفان برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان همچنین از فعال بودن تلفن 124 برای دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی در شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر ناظران افتخاری، بیش از 140 بازرس نیز به طور دائم، فرایند عرضه را نظارت می‌کنند.

سلطانزاده گفت: تعامل با تعزیرات حکومتی، کارایی طرح را بیشتر خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: تامین مناسب کالا و طرح تشدید، رفاه بیشتری را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان درباره کم فروشی و تقلب نیز افزود: در طرح تشدید بازرسی،به این موضوع به ویژه در حوزه مواد غذایی توجه خاصی شده است.

سلطانزاده عنوان داشت: تخلفات انجام شده در حوزه کم فروشی و تقلب محدود است، با این وجود اگر مردم با مواردی از این دست مواجه شدند، می‌توانند آن را از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول