اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج اعلام کرد

پایان اردیبهشت آخرین مهلت واگذاری غرف بازار روزهای کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج گفت: نیمه دوم اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت واگذاری غرف بازار روزهای کرج است.

پایان اردیبهشت آخرین مهلت واگذاری غرف بازار روزهای کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علیرضا عسگری اظهار کرد: متقاضیان واگذاری غرف بازار روزهای زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج برای اخذ اوراق واگذاری تنها تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت‌ماه جاری مهلت دارند.

وی با تاکید بر تکمیل و تحویل مدارک متقاضیان در تاریخ ذکر شده افزود: متقاضیان می‌توانند مدارک تکمیل شده خود را به دبیرخانه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج واقع در کرج، بالاتر از میدان طالقانی، شهرک اداری، جنب دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی درمانی ساختمان اداری تحویل دهند.

*غرف بازار روزهای زیرپوشش سازمان میادین واگذار می‌شود

عسگری عنوان کرد:‌ غرف واگذار شده در بازار روز حسن‌آباد یک غرفه سبزی، یک غرفه مواد غذایی، دو غرفه میوه، یک غرفه گوشت و آلایش، سه غرفه خشکبار، یک غرفه مرغ و تخم‌مرغ، یک غرفه گوشت بسته‌بندی، دو غرفه فرنگی، دو غرفه برنج و حبوبات، یک غرفه شوینده و بهداشتی، یک غرفه گوشت منجمد و دو غرفه لبنیات است.

وی در خصوص وسعت بازار روزهای کلاک، گلایل، کیانمهر، لاله و گل‌آرا گفت: این بازار روزها به دلیل اینکه نسبت به دیگر بازارها وسعت کم‌تری دارند،‌ تمام غرفه‌های این بازار روزها به صورت تک واگذار می‌شود.

این مسئول در ادامه غرف واگذاری در بازار روز کلاک را غرفه‌های مرغ و تخم‌مرغ، سبزی، پروتئینی، عطاری و دارو گیاهی، میوه، فرنگی،‌ لبنیات، گوشت و آلایش، ‌خشکبار و مواد غذایی اعلام کرد.

عسگری، غرف گوشت و آلایش، گوشت منجمد، فرنگی، میوه، سبزی آماده،‌ مرغ و تخم‌مرغ، شوینده و بهداشتی، عطاری و ماهی را غرف واگذار شده در بازار روز گلایل عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج درباره غرف واگذاری بازار روز لاله اظهار داشت: غرفه‌های گوشت بسته‌بندی، ماهی، گوشت و آلایش، سبزی پاک‌کرده، شوینده و بهداشتی، عسل و خرما، میوه،‌ پروتئینی، مواد غذایی و تخم‌مرغ در این بازار روز واگذار می‌شود.

وی غرفه‌های واگذاری در بازار روز گل‌آرا را غرف میوه، گوشت و آلایش، پروتئینی، خشکبار و برنج و حبوبات و عطاری، لبنیات، سبزی، شوینده و بهداشتی، مرغ و تخم‌مرغ و ماهی، مواد غذایی، سبزی پاک‌کرده و فرنگی اعلام کرد.

این مسئول غرف خشکبار، برنج و حبوبات، عطاری، پروتئینی و گوشت منجمد، ماهی، مرغ و تخم‌مرغ، گوشت بسته‌بندی، گوشت و آلایش، سبزی پاک‌کرده، میوه، قارچ و خرما، شوینده و بهداشتی،‌ لبنیات و مواد غذایی را غرف واگذار شده در بازار روز کیانمهر دانست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول