اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

هرج و مرج در بازار روز از مهم‌ترین مشکلات برازجان است

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: هرج و مرج در بازار روز از مهم‌ترین مشکلات برازجان است.

هرج و مرج در بازار روز از مهم‌ترین مشکلات برازجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری برازجان به عنوان عامل اصلی خدمات رفاهی و عمرانی در شهر برازجان اقدامات گسترده در این زمینه را در راس امور خود قرار داده و از تمام توان برای تحقق این هدف متعالی بهره می‌برد.

شهردار برازجان عنوان کرد: جذب اعتبارات از مهم‌ترین مسائل در بهبود وضعیت شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی است و با تمام توان و ظرفیت پیگیری‌های لازم برای جذب حداکثری اعتبارات عمرانی در سال جاری را پیگیری خواهیم کرد.

حسین‌آبادی ادامه داد: جلب مشارکت عمومی و تقویت سازمان‌های شهرداری و سایر سازمان‌های مستقر در شهر برازجان از مسائل مهمی است که شهرداری برازجان تلاش کرده با افزایش تعامل و همکاری در این راستا کارهای ارزشمندی انجام دهد.

وی اضافه کرد: ارتقاء سطح کمی و کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرداری از مسائلی است که با همکاری و مشارکت واحد‌های علمی و پژوهشی حاصل می‌شود و در دو سال اخیر همواره دستیابی به این اهداف مورد توجه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بوده است.

این مسئول بیان داشت: ایمن‌سازی، توسعه منابع انسانی و سازمانی، توسعه مشارکت‌های مردمی و توسعه مدیریت کیفیت با استراتژی چون کاهش تصدی‌گری و کوچک‌سازی از رویکردهای راهبردی شهرداری برازجان است.

شهردار برازجان عنوان کرد: آموزش اثربخش و مشارکت فعال بخش خصوصی و مردمی در برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری برازجان از اصول مهمی است که شهرداری با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش کرده و از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برده است.

حسین‌آبادی ابراز داشت: تخصص‌گرایی و دانایی محوری و بهبود مکانیزم‌های کنترلی، نظارت و ارزیابی بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای شهرداری برازجان است که با مشارکت فعال پرسنل شهرداری برای تحقق آنها تلاش می‌کنیم و به موفقیت‌های ارزشمندی در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات عدیده در بازار روز برازجان تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که شهروندان برازجانی، مسئولان و مسافرانی که روزانه برای انجام امورات خود به این شهر می‌آیند بر آن تاکید دارند وضعیت نامطلوب و هرج و مرج در بازار روز برازجان است.

این مسئول ادامه داد: سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای ساماندهی این بازار صورت گرفته است ولی باز هم با گذشت چند ماه به حالت اولیه خود برگشته است.

شهردار برازجان ادامه داد: وجود بار ترافیکی، عدم نظافت و نظارت، وجود دست فروشان و سد معبر در سطح بازار و خیابان‌های اطراف بازار روز، وجود موتورسیکلت و ماشین‌ها مواردی است که مرتبط با شهرداری بوده و شهرداری در این خصوص پس از انجام کارشناسی‌های لازم اقداماتی را نیز صورت داده است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول