اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خواستار شد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: مدیران باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار خود قرار دهند.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کامیاب پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به وسعت استان و تعدد پروژه‌های در دست اجرا اظهار کرد: مدیران باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار خود قرار دهند و هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

وی با بیان اینکه بعضی از پروژه‌ها در مناطق مختلف بدون پیش‌بینی اعتبار لازم آغاز می‌شود، تصریح کرد: مسئولان دقت بیشتری در زمینه آغاز پروژه‌های جدید داشته باشند و باید از تأیید بودجه و اعتبار پروژه آگاهی کامل داشته باشیم.

کامیاب با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: اگر کالاهای چینی بی‌کیفیت وارد کشور نشود، این فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی باید تولید کنندگان نسبت به ارتقای کیفیت محصولات خود اقدام کنند تا حضور کالاهای خارجی در بازارهای داخلی کم‌تر شود.

به گزارش فارس، در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور معاونان برنامه‌ریزی، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، تعدادی از مصوبات کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول