اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

شبکه اجتماعی یاوران نماز در زنجان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: شبکه اجتماعی یاوران نماز در استان زنجان در سال جاری تشکیل می‌شود.

شبکه اجتماعی یاوران نماز در زنجان تشکیل می‌شود

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 11 عنوان برنامه ابتکاری از سوی ستاد اقامه نماز استان زنجان به ستاد راهبردی فرهنگی استان زنجان پیشنهاد شده است که در صورت تصویب این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این ستاد برگزاری نمایشگاه تخصصی نماز با مساعدت دانشگاه‌های استان زنجان است، افزود: این نمایشگاه‌ها در استان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از اجرای طرح یاوران نماز در زنجان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد انگیزه معنوی در شهروندان برای ترویج فرهنگ نماز از یاوران نماز استفاده می‌شود.

وی بر ضرورت شناسایی یاوران نماز تاکید کرد و افزود: با شناسایی این افراد شبکه اجتماعی یاوران نماز تشکیل شده و با ارائه آموزش‌های لازم از ظرفیت ایجاد شده برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین سطوح مختلف اجتماعی استفاده می‌شود.

ناصری با بیان اینکه از فرصت اعتکاف برای شناسایی یاوران نماز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 6 هزار نفر در زنجان معتکف شدند که در سال جاری از این ظرفیت برای اجرای طرح یاوران نماز استفاده می‌شود.

وی از تولید انیمیشن نماز برای نخستین بار در استان زنجان در سال گذشته خبر داد و افزود: این انیمیشن با مشارکت صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به تولید سریال انیمیشنی نماز در سال جاری در استان ادامه داد: در صورت تصویب ستاد راهبردی فرهنگی این سریال در زنجان تولید می‌شود.

وی از برگزاری اجلاس نماز در دو سال گذشته در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره خبر داد و گفت: این اجلاس اواخر سال جاری در خدابنده برگزار می‌شود.

ناصری با بیان اینکه اجلاس ملی نماز با عنوان عاشورا و نماز قبل از ماه محرم در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بنا به تصویب شورای اقامه نماز ‌برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای سه طرح ابتکاری در سال جدید، برگزاری نشست‌های دانشجویی با عنوان نماز را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و انعقاد تفاهم‌نامه با دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها این برنامه به صورت پرسش و پاسخ در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از اجرای طرح معراج با عنوان دوره تربیت مربی معارف نماز در زنجان خبر داد و یادآور شد: این دوره به منظور تربیت مدرس در زمینه معارف نماز و ارتقای دانش و بینش مربیان در بین خواهران و برادران سطح دو حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول