اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی:

شبکه بزرگ اجتماعی ولایت آرمان مجمع ادوار بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت:‌ شبکه بزرگ اجتماعی ولایت آرمان مجمع ادوار بسیج دانشجویی است که با محوریت نخبگان بسیجی به دنبال تحقق آن هستیم.

شبکه بزرگ اجتماعی ولایت آرمان مجمع ادوار بسیج است
محمد عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از تشکیل این مجمع در آذربایجان‌شرقی با هدف تشکیل شبکه بزرگ اجتماعی ولایت خبرداد.
مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این مجمع به صورت کشوری فعال است، گفت: ‌بر اساس اساسنامه پیشنهادی این مجمع به صورت یک تشکل غیردولتی زیر نظر سازمان بسیج دانشجویی و در راستای حفظ و اعتلای فرهنگ بسیجی در جامعه فعالیت می‌کند.
عباسی ادامه داد: ‌این مجمع متشکل از اعضای فعلی و سابق بسیج دانشجویی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.
وی یادآور شد: حفظ و جهت‌دهی به دغدغه‌های آرمانخواهانه و نیز انتقال تجربیات به دانشگاه‌ها برای حضور موثر در جریانات مربوطه از اهداف شکل‌گیری مجمع ادوار بسیج دانشجویی است.
مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت:‌ شبکه بزرگ اجتماعی ولایت آرمان مجمع ادوار بسیج دانشجویی است که با محوریت نخبگان بسیجی به دنبال تحقق آن هستیم.
وی حلقه واسط بودن میان مردم و مسئولان، زمینه‌سازی برای حضور نیروهای متعهد در عرصه‌های مدیریتی و نیز خدمات‌رسانی آموزشی و اطلاع‌رسانی را از دیگر اهداف تشکیل این مجمع عنوان کرد.
عباسی همچنین با بیان اینکه این مجمع سیاست‌گذاری حرکت‌های خود را براساس شرع مقدس اسلام و نیز تبعیت از ولایت فقیه پایه‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران و ولی فقیه زمان در برنامه‌های این تشکل حرکت‌ده خواهد بود.
مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: ‌این مجمع در زمینه فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها حق اعمال اراده ندارد مگر در صورتی که با بسیج دانشگاه هماهنگی شود.
وی اظهار امیداوری کرد ‌این مجمع بتواند در رسیدن به اهداف مقدس خود که همان تشکیل شبکه بزرگ اجتماعی ولایت است، موفق عمل کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول