اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای اصفهان:

تبلیغ لوازم‌های الکتریکی قاچاق از شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: تبلیغ بسیاری از لوازم‌های الکتریکی قاچاق از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

تبلیغ لوازم‌های الکتریکی قاچاق از شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد
ستار خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در فضای سایبری به ویژه شبکه‌های اجتماعی فضای تبادل بسیاری از جرائم فراهم است، اظهار داشت: در بسیاری از موارد تبلیغ لوازم الکتریکی قاچاق و غیرمجاز از شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود.
وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد این لوازم شامل لوازم جاسوسی و نیز تجهیزات ماهواره‌ای است، افزود: این لوازم از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و نیز سایت‌های اینترنتی پرمخاطب تبلیغ می‌شود.
رئیس پلیس فتای اصفهان با تاکید به اینکه این کار به صورت زنجیره‌ای صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی با فریب دادن مخاطب به تبلیغ کالای موردنظر که در اصل دارای چنان کیفیتی نیستند، می‌پردازد.
وی با بیان اینکه روند تبلیغ و قاچاق با هم در ارتباط هستند، بیان کرد: تبلیغات از یک سو توسط یک حلقه‌های تبلیغی از شبکه‌های اجتماعی مختلف صورت و از سوی دیگر حلقه قاچاق کالای موردنظر در کشور با ورود آن کالا به صورت زنجیره‌ای عمل و کالا را به دست مخاطب می‌رسانند.
خسروی تاکید کرد: کالاهای قاچاق تبلیغی می‌تواند جزو اقلام مجاز و یا غیر مجاز باشد چرا که همه آنها غیرمجاز نیستند، اما از طریق قاچاق وارد شده است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی تبلیغات گسترده بر روی کالاهای قاچاق کم کیفیت انجام می‌دهد، بیان کرد: خریداران کالاهای غیرمجاز به ویژه کالاهای الکترونیکی که بودن پشتوانه ضمانت محسوب می‌شود، پس از خریداری و استفاده متوجه می‌شوند که کیفیت آن وسیله پایین بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول