اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

واگذاری 70 درصد تسهیلات کم‌بهره با زیرساخت‌های رایگان

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: دولت اعلام آمادگی کرده تا 70 درصد تسهیلات کم‌بهره با زیرساخت‌های رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران بخش فرآوری محصولات کشاورزی قرار دهد.

واگذاری 70 درصد تسهیلات کم‌بهره با زیرساخت‌های رایگان

ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به بحث فرآوری محصولات کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه در این شهرستان متمکنان زیادی وجود دارند، باید با فراهم کردن زمینه لازم انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری آنها به وجود آورد.

وی افزود: دولت اعلام آمادگی کامل کرده است تا 70 درصد از تسهیلات کم‌بهره را با زیرساخت‌های رایگان و همچنین تسهیلات بلندمدت در اختیار سرمایه‌گذاران بخش فرآوری محصولات کشاورزی قرار دهد.

غنچه‌پور اولویت این امر را با سرمایه‌گذاران بومی منطقه جنوب کرمان دانست و تصریح کرد: در وهله بعد سرمایه‌گذاران هر نقطه از کشور و جهان از حمایت‌ها و تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های قوی مانند ارزان‌قیمت بودن مواد اولیه، وجود نیروی انسانی و سیاست‌های تشویقی، دولت در بحث فرآوری محصولات کشاورزی در منطقه جنوب کرمان می‌طلبد، سرمایه‌گذاری‌های فراوانی در این منطقه انجام شود.

غنچه‌پور ادامه داد: اصحاب رسانه نیز می‌توانند در این جریان اطلاع‌‌رسانی‌های لازم را برای ورود سرمایه‌گذاران به این منطقه انجام دهند.

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به حجم تولید پیاز در سال جاری در منطقه جنوب کرمان، اگر کارخانه‌های فرآوری در این منطقه وجود داشت و یا یک سرمایه‌گذار در این عرصه ورود پیدا کرده بود با این مشکلات روبه‌رو نمی‌شدیم.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول