اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد

مذاکره جدی صنعت نفت با 13 بازیکن لیگ برتری

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از مذاکره این مجموعه با 13 بازیکن لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ دوازدهم خبر داد.

مذاکره جدی صنعت نفت با 13 بازیکن لیگ برتری

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بازیکنان مدنظر ما از تیم‌های شهرداری تبریز، ملوان بندرانزلی، شاهین بوشهر، ذوب‌آهن اصفهان، داماش گیلان و مس کرمان انتخاب شده‌اند که به دلیل شرایط حساس در فصل نقل و انتقالات از بردن اسم آنها پرهیز می‌کنیم.

وی با اشاره به بازیکنان مدنظر سرمربی صنعت نفت که از پیوستن به این مجموعه دور شدند، افزود: رضا حقیقی بازیکن فجر سپاسی به دلیل قرارداد داشتن با این تیم، احسان حاج‌صفی به خاطر سرباز بودن و تمایل به ماندگاری در تراکتورسازی و پژمان نوری به خاطر اینکه اولویت حضور در ملوان و پرسپولیس را داشت با وجود اینکه مدنظر ما بودند از پوشیدن لباس صنعت نفت در لیگ دوازدهم دور شدند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان را خود کاستا به ما اسم داده و برخی را نیز کمیته نقل و انتقالات باشگاه به این سرمربی پیشنهاد داده ولی در نهایت بازیکنان با انتخاب نهایی جوزه آلبرتو کاستا جذب می‌شوند.

وی در همین خصوص خاطر نشان کرد: احتمال اینکه با چند بازیکن در هفته پیش رو قرارداد داخلی امضا کنیم، بسیار است.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: اولویت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای جذب بازیکن خارجی در پست‌های دفاع وسط و هافبک دفاعی است.

خلیلی‌نیا در ادامه از مصاحبه اخیر فونیکه‌سی با یکی از رسانه‌ها گفت و تصریح کرد: این بازیکن با خود من تماس تلفنی برقرار کرده و به شدت این مصاحبه را تکذیب کرد. به عقیده من شیطنت برخی از خبرنگاران این گفت‌وگو را به مهاجم مالیایی فصل گذشته نفت آبادان منتسب کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول