اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم:

بانوی قمی مربی تیم ملی تیر و کمان در پارالمپیک لندن شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از حضور نایب رئیس این هیئت و یکی از مربیان با دانش تیراندازی با کمان قم و کشورمان به عنوان مربی تیم ملی در رقابت‌های پارالمپیک لندن خبر داد.

بانوی قمی مربی تیم ملی تیر و کمان در پارالمپیک لندن شد

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فاطمه متقی کاشانی که در حال حاضر یکی از مربیان برجسته تیراندازی با کمان دارای بالاترین مدرک مربیگری و داوری این رشته ورزشی است، به عنوان مربی، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان را در پیکارهای تیراندازی پارالمپیک 2012 لندن همراهی خواهد کرد.

وی ابراز داشت: متقی کاشانی در حال حاضر به عنوان نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم نیز فعالیت می‌کند و از نیمه دوم سال گذشته با توجه به توانایی‌های بسیار خوبی که در این رشته دارد، به کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان پیوسته است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای حضوری قوی و موفق در رقابت‌های تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی متنوعی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر حجت‌الله واعظی به عنوان سرمربی و فاطمه متقی کاشانی به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان را با حضور کمانداران مرد و زن ملی‌پوش آماده کسب نتایج موفق در رقابت‌های پارالمپیک لندن می‌کنند.

ملامحمدی در ادامه از برنامه‌های جدید تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خبر داد و بیان داشت: با دعوت از شش کماندار به پنجمین مرحله برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان، این تیم همچنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: با دعوت از کمانداران جدید به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی جانبازان و معلولین تیراندازی با کمان کشورمان، ملی‌پوشان تیم تیراندازی با کمان دور جدید تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک لندن آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم خاطر نشان کرد: این تمرینات از چهاردهم اردیبهشت ماه به مدت 9 روز زیر نظر حجت‌الله واعظی به عنوان سرمربی و فاطمه متقی کاشانی به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان در تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اسامی کمانداران دعوت شده به این اردو بیان کرد: ابراهیم رنجبر از تهران، راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد از خراسان رضوی، رهام شهابی‌پور، امین علیخانی و زهرا نعمتی از کرمان نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

ملامحمدی تصریح کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان تاکنون موفق به کسب شش سهمیه قطعی برای پارالمپیک 2012 لندن شده است که از این میان دو سهمیه برای مسابقات تیمی و بقیه آن برای مسابقات انفرادی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مجموع این شش سهمیه برای رقابت‌های ماده تخصصی ریکرو اختصاص دارد و در صورتی ‌که درخواست کشورمان برای دریافت وایلد کارت با پاسخ مثبت همراه شود، در ماده تخصصی کامپاند نیز نماینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول