اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف مازندران:

112 بقعه متبرکه در مازندران بهسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف مازندران با اشاره به اینکه سهمیه مازندران برای بهسازی بقاع متبرکه در سال گذشته 97 بقعه بود، گفت: با همت خیران، توانستیم 112 بقعه متبرکه را بهسازی و یا احداث کنیم.

112 بقعه متبرکه در مازندران بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، رضاعلی زارع پیش از ظهر امروز در نشست جلسه هیئت بازسازی حرمین آقا پلاسید و آقابسمل رامسر بیان کرد: وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه در سه بخش امور موقوفات، بقاع متبرکه و انجام کارهای فرهنگی در بقاع متبرکه دیده شده است که اوقاف انجام این اهداف را دنبال می‌کند.

وی اظهار داشت: استان مازندران با دارا بودن یک‌هزار و 262 بقاع متبرکه در سطح کشور بعد از استان فارس مقام دوم را دارد و در همین زمینه به همت خیرین نیک‌اندیش و افراد ذی‌نفوذ فعالیت‌های خوبی در استان در سال گذشته انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سهمیه استان مازندران برای ساخت و بهسازی بقاع متبرکه در سال گذشته 97 بقعه بود، اضافه کرد: با همت خیرین استان مازندران توانستیم 112 بقعه متبرکه را بهسازی و یا احداث کنیم.

زارع با بیان اینکه عملیات عمرانی بقاع متبرکه در سطح استان رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول در این بخش با مشارکت مردمی اتفاق افتاد.

وی عملیات عمرانی بقاع متبرکه در غرب مازندران را چشمگیر دانست و تصریح کرد: در غرب مازندران بیش از 80 درصد عملیات عمرانی بقاع متبرکه یا به اتمام رسیده و یا در حال اتمام است.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه گفت: بیشترین عملیات عمرانی بقاع متبرکه در غرب مازندران در سطح بقاع شاخص انجام شده است.

وی با تاکید براینکه اعتبار جذب شده از سوی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رامسر در تاریخ بقاع استان مازندران بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: این رقم اعتبار با تلاش ریاست اداره اوقاف رامسر جذب شده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول