اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش شهرستان بابلسر:

مردم کله‌بست مخالف ایجاد کارخانه زباله‌سوز هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش شهرستان بابلسر درباره ایجاد کارخانه زباله‌سوز در کله بست گفت: مردم این منطقه به ایجاد این کارخانه در این شهر مخالف هستند.

مردم کله‌بست مخالف ایجاد کارخانه زباله‌سوز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا محسن‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: شش کیلومتر از راه روستایی شهرستان بابلسر آسفالت و چهار کیلومتر از آن در دست اقدام است.

رئیس شورای بخش بابلسر  خاطرنشان کرد: از 63 روستای شهرستان بابلسر در 32 روستا طرح هادی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از خانوارهای شهدای شهرستان بابلسر خواهان ساماندهی مزار شهدا هستند، گفت: در حال حاضر ساماندهی شش مزار شهدا در شهرستان بابلسر در دست اجراست که این مقدار قابل قبول نبوده و امیدواریم که تمام مزار شهدای شهرستان بابلسر هر چه‌زودتر ساماندهی شود.

محسن‌پور تصریح کرد: فرماندار در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قول مساعد داده تمام مزار شهدا تا پایان سال 91 ساماندهی شود ولی در این خصوص روند کار به کندی پیش می‌رود و امیدوارم با دستور فرماندار اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

وی با اعتراض درباره ایجاد کارخانه زباله‌سوز در کله بست اظهار داشت: مردم این منطقه شدیدا به ایجاد این کارخانه در این شهر مخالف بوده و این امر موجب اعتراض بسیاری از مردم شده است و خواهان رفع هرچه سریع‌تر این معضل هستند.

محسن‌پور با اشاره به اینکه در روستاهای بابلسر حدود  4 هزار فضای ورزشی مصوب و در دست اقدام وجود دارد، تصریح کرد: در مورد سالن ورزشی روستای مقری کلا که زمینش اهدایی پدر شهید بوده و با وجود دادن قول مساعد از سوی پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای ساخت این سالن ورزشی داده شده بود ولی تاکنون اقدامی در این باره انجام نشده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول