اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شهادت امام هادی(ع)

«پیشوای هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه «پیشوای هدایت» از این رادیو به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) خبر داد.

«پیشوای هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به شهادت امام هادی(ع) در سوم رجب گفت: برنامه غروب دهم در شهادت پیشوای دهم از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زیارت جامعه کبیره از امام هادی(ع) در این برنامه برای مخاطبان قرائت شده و فرازهای امام‌شناسی و امامت‌شناسی این زیارت شرح داده می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف ادامه داد: وظایف مردم در برابر امام و امامت و نگاهی به گونه‌شناسی مردم با امام و امام زمان از منظر زیارت جامعه کبیره از دیگر مباحثی بوده که در برنامه غروب دهم مطرح می‌شود.

وی با اشاره به تولید برنامه پیشوای هدایت به صورت زنده گفت: این برنامه روز شهادت امام هادی(ع) پخش می‌شود و فضای حزن و ماتم در این برنامه حکمفرما است.

عظیمی خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه اخیر و اهانتی که به مقام و ساحت امام هادی(ع) شده در این برنامه به صورت گسترده به برخی از مباحث کلیدی درباره این امام بزرگوار می‌پردازیم.

وی به بخش‌های مختلف برنامه پیشوای هدایت اشاره کرد و افزود: در بخش ابتدایی این برنامه شخصیت و نسب امام علی النقی(ع) به خوبی تبیین، بازخوانی و تکرار می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف عنوان داشت: سیره فرهنگی و اقتصادی امام علی النقی(ع) با وجود محاصره و محدودیت‌ها از دیگر مطالب مطرح شده در این برنامه است.

وی با اشاره به پخش بخش دوم برنامه پیشوای هدایت گفت: در این بخش به شأن و جایگاه امامت و امام هادی(ع) پرداخته شده و ریشه ظلم و دشمنی با اهل‌بیت(ع) تبیین می‌شود.

عظیمی یادآور شد: در بخش پایانی این برنامه به آثار و پیامدهای دشمنی با اهل‌بیت(ع) پرداخته شده و از این دشمنی این نکته استخراج می‌شود که دشمنی اهل‌بیت(ع) قلوب مؤمنان را جریحه‌دار کرده و به نوعی نشان‌دهنده همبستگی دشمنان با منافقان است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول