اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یازدهمین المپیکی مازندران در گفت‌وگو با فارس:

بهترین کشتی را در المپیک 2012 می‌گیرم

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر سنگین وزن مازندرانی که یازدهمین المپیکی مازندران لقب گرفت، گفت: بهترین کشتی را در المپیک 2012 می‌گیرم.

بهترین کشتی را در المپیک 2012  می‌گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، برای انتخاب کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در مسابقات المپیک 2012 لندن در حضور مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون بین کمیل قاسمی کشتی‌گیر مازندرانی و پرویز هادی مسابقه انتخابی سنگین وزن در تهران برگزار شد.

در این مسابقه که در پنج تایم برگزار شد کمیل قاسمی با اقتدار پرویز هادی را شکست داد و موفق شد یازدهمین سهمیه المپیک 2012 ورزشکاران مازندرانی را بدست آورد.

کمیل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بهترین کشتی دوران ورزشی خود را در بازی‌های المپیک 2012 لندن خواهم گرفت.

وی گفت: تمرینات و اردوهای مختلفی را پشت‌سر گذاشتم و برای حضور در اردوی تیم ملی و ترکیب ثابت تیم ملی زحمات و مشکلات زیادی را متحمل شدم.

کشتی گیر سنگین وزن مازندرانی تیم ملی در ادامه افزود: هر ورزشکاری علاقه دارد در مهم‌ترین مسابقات دنیا که همان رقابت‌های المپیک است برای کشورش افتخارآفرینی کرده و مدال کسب کند.

قاسمی تصریح کرد: دوست دارم در بازی‌های مهم المپیک پرچم سه رنگ کشورم را با کسب مدال در انگلیس به اهتزاز درآورم.

وی درباره حریف انتخابی تیم ملی اظهار داشت: پرویز هادی از خوب‌های کشتی ایران است که برای شکست دادن این کشتی‌گیر تمرینات فشرده‌ای را سپری کردم.

ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم در پایان افزود: امیدوارم بتوانم اعتماد مربیان در در مسابقات 2012 لندن با کسب مدال بدست آورم و بتوانم با خوب کشتی گرفتن جایگزین بسیار خوبی برای فردین معصومی که سال‌ها در ترکیب تیم ملی در این وزن حضور داشته است، باشم.

به گزارش فارس، تاکنون 11 ورزشکار مازندرانی به نام‌های مسعود اسماعیل‌پور، مهدی تقوی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، بشیر باباجان زاده، بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی، نوشاد عالیمان، مهدی طلوتی و سوسن حاجی‌پور موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شدند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول