اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت تیراندازی کرمان:

ورزشکاران کرمانی شانس حضور در المپیک را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: اقدامات زیر بنایی بسیار خوبی در بخش ورزش تیراندازی در استان کرمان انجام شده است.

ورزشکاران کرمانی شانس حضور در المپیک را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن اسماعیلیان صبح امروز در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: از سال 68 مسئولیت هیئت تیراندازی استان کرمان را بر عهده دارم.

وی افزود: طی دو دهه استان کرمان جزو برترین‌های کشور در این رشته بوده و شاکله اصلی تیم ملی را نیز ورزشکاران کرمانی تشکیل دادند.

اسماعیلیان با اشاره به حضور تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات بین‌المللی رشته تیراندازی افزود: ندا نوذری از ورزشکاران و داوران کرمانی است که توانسته پله‌های موفقیت را طی کند.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان با اشاره به اینکه طی سال‌های 85 تا 87 نیز مسئولیت تیراندازی با کمان استان کرمان را عهده‌دار بودم، گفت: این سال‌ها روزهای طلایی و همراه با موفقیت برای ورزشکاران این رشته بود.

وی اذعان داشت: حضور در مسابقات مختلف و کسب عنوان از رقابت‌های گوناگون گویای این مدعی است، همچنین راه‌اندازی سایت تیراندازی با کمان در مرکز سنجش استعدادهای استان نیز از دیگر اقداماتی بود که در این دوره انجام گرفت.

اسماعیلیان تصریح کرد: در سال‌های 89 و 90 یکی از برنامه‌های تیراندازی به اهداف پروازی انجام کارهای زیر بنایی بود و در حال حاضر سه سالن تیراندازی در مجموعه جنگل قائم در رشته‌های کلت بادی و جنگی و تفنگ بادی از محل بودجه شهرداری کرمان در دست ساخت است.

وی بیان داشت: دو سایت تیراندازی به اهداف پروازی در هفت‌باغ علوی و جاده کوهپایه نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای دستیابی به برنامه‌ریزی‌های حوزه زیربنایی انجام شده است.

اسماعیلیان از احداث سایت تیراندازی در محل بیمارستان بیماری‌های خاص در 25 خط خبر داد و بیان داشت: این مجموعه با همکاری مدیریت مرکز بیماری‌های خاص انجام می‌شود.

وی با اعلام خبر تجهیز سالن تیراندازی خواجو گفت: تجهیز سالن شرکت زغال‌سنگ از دیگر برنامه‌های مد نظر است.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان با بیان اینکه خط استاندارد تیراندازی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) با 30 خط در نظر گرفته شده است، گفت: قطعاً طی مدت 27 سال حضور در رأس هیئت تیراندازی استان کرمان نقاط ضعفی نیز در کار وجود داشته است، اما پیشرفت‌ها در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف حکایت از موفقیت این رشته در استان دارد.

اسماعیلیان ابراز داشت: هیئت تیراندازی استان کرمان در ماه‌های تیر، شهریور و آبان سه میزبانی از تیم‌های ملی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان با اشاره به فعال بودن این رشته در13 شهرستان بیان داشت: هزینه‌های بالای سلاح و سالن موجب شده تا علاقمندان به این رشته در شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، رفسنجان به سمت رشته اهداف پروازی حرکت کنند.

اسماعیلیان به حضور چهار تیم کرمانی در لیگ دسته اول تیراندازی کشور خبر داد و گفت: دو تیم مردان و دو تیم زنان تیم‌های کرمانی شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

وی با اشاره به اعزام حضور دو نفر از ورزشکاران این رشته به مسابقات بین‌المللی در کشور ایتالیا افزود: این دو ورزشکار می‌توانند با درخشش در این مسابقات سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

اسماعیلیان به برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین جشنواره شکارچیان در سال 90 اشاره کرد و گفت: این جشنواره در 11 شهرستان برگزار شد.

محمد فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این نشست با قدردانی از مدیریت توانمند و بدون حاشیه اسماعیلیان گفت: مدیریت قوی و توجه به اهمیت و جایگاه این رشته موجب شده تا موفقیت‌های زیادی عاید هیئت تیراندازی استان کرمان شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول