اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقه‌ای

جوانان شهرکردی با زندگی امام خمینی (ره) آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه "زندگی به سبک روح‌الله" همزمان با 15 خرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.

جوانان شهرکردی با زندگی امام خمینی (ره) آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان اظهار داشت: برنامه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از اهمیت والایی برخوردار است که باید همه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط همکاری و هماهنگی لازم را با این ستاد داشته باشند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز علاوه‌ بر مشارکت و همکاری در برنامه اعزام زائران، باید برنامه‌های ویژه و خاص این روز را در هر یک از شهرستان‌های خود برگزار کنند.

گرجی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) همزمان با 14 خرداد در این استان خبر داد و گفت: این مراسم در همه شهرستان‌های استان راس ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، برگزاری مسابقه زندگی به سبک روح‌الله را از مهم‌ترین برنامه‌های 15 خرداد در این استان عنوان کرد و افزود: در این مسابقه که به همت شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود جوانان با زوایای گوناگون زندگی امام خمینی (ره) بیشتر آشنا می‌شوند.

گرجی ادامه داد: در پایان این مسابقه به 23 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرکرد اشاره کرد و گفت: این مراسم راس ساعت 11 صبح با سخنرانی سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

گرجی خاطرنشان کرد: در روزهای 14 و 15 خرداد در تمامی مساجد استان نماز جماعت با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول