اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال کرمان:

‌مدیران فوتبالی باید شهامت اذعان اشتباهات خود را داشته باشند‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ‌مدیران فوتبالی باید شهامت اذعان برخی اشتباهات خود را داشته باشند‌.

‌مدیران فوتبالی باید شهامت اذعان اشتباهات خود را داشته باشند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سیدحسین تاج‌الدینی شامگاه یکشنبه در همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان با تأکید بر برنامه‌ریزی اصولی برای رسیدن به آرمان شهر ایده‌آل در فوتبال اظهار داشت: هیئت فوتبال استان برای رسیدن به این خواسته برای نخستین بار سال گذشته برنامه پنج ساله‌ای را برای پیشرفت فوتبال در استان در مجمع عمومی سالانه خود در حضور علی کفاشیان ریاست فدراسیون ارائه کرد.

وی افزود: سال گذشته تمام برنامه‌های فوتبال در استان کرمان براساس این برنامه صورت گرفت و در سال جاری نیز سعی می‌کنیم تا در راستای این چارچوب حرکت خود را پیش ببریم.

تاج‌الدینی با اشاره به اینکه این برنامه نباید ساخته خیالات و تصورات ما باشد، عنوان کرد: گام نخست برای حرکت در مسیر این برنامه شناخت از وضعیت و شرایط موجود است تا مطابق با شناسایی وضعیت موجود اقدام به برنامه‌ریزی و حرکت کرد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم هیئت فوتبال استان با استفاده از روش SWOT اقدام به برنامه‌ریزی‌های لازم در این مورد کرد.

وی هدف اصلی فیفا را توسعه فوتبال عنوان کرد و افزود: ما برای رسیدن به این هدف اصلی در کرمان به دنبال توسعه فوتبال هستیم و این توسعه مگر با فراگیر شدن آموزش در همه ابعاد حاصل نمی‌شود.

تاج‌الدینی با بیان اینکه توجه به مبحث آموزش در فوتبال اولویت نخست هیئت فوتبال است، بیان داشت: فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به چهار بخش آموزش مدیریت فوتبال، مربیگری، داوری و پزشکی توجه و تأکید خاصی دارد، در فوتبال ما تنها به آموزش داوری و مربیگری توجه شده است.

وی مهم‌ترین این بخش‌ها را مدیریت و پزشکی دانست و عنوان کرد: هیئت فوتبال استان کرمان از این پس به دنبال آموزش مدیران فوتبالی  و آموزش پزشکی در ابعاد دوپینگ، تغذیه و روانشناسی ورزش است.

تاج‌الدینی اجرای برنامه‌های مورد نظر هیئت را نیازمند همکاری تمام اعضا و هیئت‌های شهرستان دانست و افزود: اگر خواهان توسعه فوتبال استان کرمان هستیم، باید هیئت را در زمینه ایجاد این برنامه یاری کنیم در غیر این صورت سنگینی این برنامه‌ها لطمات جبران‌ناپذیری به هیئت وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه سه دسته تیم در لیگ‌های مختلف برتر، دسته اول و مناطق کشور زیر نظارت هیئت فوتبال در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: در لیگ مناطق تنها 23 تیم وجود دارد که در سال جاری به دلیل وسعت استان این مسابقات در دو گروه 12 و 11 تیم برگزار می‌شود.

تاج‌الدینی با بیان اینکه در بحث فوتبال مدیران باید شهامت اذعان برخی اشتباهات خود را داشته باشند، گفت: فوتبال نیازمند مدیریت اصولی و علمی است، اگر در 10 سال آینده تفکرات فوتبالی خود را تغییر ندهیم، قطعا به مشکلات بر می‌خوریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول