اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 30 سال انتظار

4 داور فوتبال کاشانی به جرگه داوران درجه یک پیوستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان از ارتقای چهار داور درجه دو فوتبال کاشان به درجه یک پس از 30 سال خبر داد.

4 داور فوتبال کاشانی به جرگه داوران درجه یک پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرتضی رهبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال کاشان بعد از ارتقای اصغر فاتحی و احمد صانع‌نژاد به داوری درجه یک فوتبال در 30 سال گذشته، تاکنون نتوانسته بود داور درجه یک به عرصه فوتبال کشور معرفی کند و این مهم با برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر داوری توسط کمیته داوران هیئت فوتبال این شهرستان بعد از سه دهه انتظار انجام شده است.

وی افزود: علیرضا سمیعی، محسن بختیاری، فرهاد قندی و محسن واحدی چهار داور شهرستان کاشان در آزمون داوری درجه دو به یک که در اصفهان برگزار شد موفق شدند به داوری درجه یک ارتقا یابند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان، همچنین از اضافه شدن 22 داور درجه دو فوتبال به جمع داوران فوتبال این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد داوران در کلاس‌های ارتقای داوری درجه سه به درجه دو موفق به اخذ داوری درجه دو فوتبال شدند.

رهبری در ادامه با اشاره به اینکه یک داور از شهرستان کاشان برای قضاوت در رقابت‌های کشوری معرفی شده است بیان داشت: علیرضا سمیعی از شهرستان کاشان به همراه سه داور از اصفهان برای قضاوت رقابت‌های کشوری معرفی شده‌اند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشان، توجه به امر آموزش و برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری و توجیهی را در اولویت‌های اول برنامه‌های هیئت فوتبال شهرستان اعلام کرد.

مرتضی رهبری، برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه سه، ‌یک دوره کلاس ارتقای داوری درجه سه به دو، یک دوره کلاس مربیگری D و یک دوره کلاس ارتقای مربیگری درجه D به C را از جمله برنامه‌های امسال کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشان برشمرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول