اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن ام‌اس چهارمحال و بختیاری:

700 نفر در چهارمحال و بختیاری مبتلا به ام‌اس هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن ام‌اس چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 20 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری ام‌اس هستند که سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 700 بیمار است.

700 نفر در چهارمحال و بختیاری مبتلا به ام‌اس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدابخش مرادی عصر پنج‌شنبه در دومین همایش ام‌اس در چهارمحال و بختیاری از ام‎اس به عنوان یک بیماری نسبتا شایع در سیستم اعصاب مرکزی یاد کرد و اظهار داشت: این همایش با هدف طرح و بررسی مسائل، مشکلات و دغدغه‎های بیماران مبتلا به ام‌اس و رساندن این مسائل و مشکلات به گوش مسئولان استانی و کشوری برگزار شده است.

وی از مشکلات مالی و بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران مبتلا به ام‎اس به عنوان یکی از مهم‎ترین دغدغه‌ها و مشکلات این بیماران نام برد و گفت: توجه به نیازهای عاطفی و دادن روحیه به این بیماران از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مرادی ادامه داد: بیماران انسان‌های آبرومند و شریفی هستند اما شاید به دلیل مشکلات مالی برای تامین و گرفتن خدمات درمانی و داروی مورد نیاز با کمبودها و مشکلاتی مواجه باشند که جامعه وظیفه دارد دست آنها را در این مسیر بگیرد و آنها را تنها نگذارد.

وی امامان و معصومین را بهترین مرجع و پناه برای بیماران دانست و افزود: ما انسان‎ها هم باید خود را شریک دردهای بیماران بدانیم و نگذاریم که بیماران احساس تنهایی بکنند.

مدیرعامل انجمن ام‌اس چهارمحال و بختیاری افزود: ما با برگزاری این همایش درصددیم تا با توجه دادن جامعه به مسائل و مشکلات بیماران ام‎اس، از همه کسانی که از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند تقاضا کنیم که به هر نحوی که می‌توانند به یاری این بیماران نیازمند بشتابند تا آنان جز تحمل درد بیماری درد دیگری نداشته باشند.

مرادی اضافه کرد: از مسئولان نیز انتظار می‎رود که به مسائل و مشکلات بیماران ام‌اس توجه بیشتری داشته و شرایط را برای درمان آنان فراهم کنند و به یاری آنها بشتابند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول