اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در بوشهر پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طی یکسال گذشته 11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در استان بوشهر پرداخت شد.

11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در بوشهر پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حسین حیدری شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش برای تحقق اشتغال پایدار در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود و همه مسئولان در این مسیر اهتمام جدی دارند.

وی افزود: در سال گذشته تلاش بسیار زیادی داشتیم و 100 درصد تعهدات اشتغال در استان محقق شد.

این مسئول از پرداخت 3 هزار و 200 فقره تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در مجموع طی یکسال گذشته بیش از 3 هزار و 200 متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی موفق به دریافت تسهیلات شدند که گامی ارزنده در اشتغال پایدار است.

حیدری تصریح کرد: در مجموع طی یکسال اخیر بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: میزان تسهیلات خود اشتغالی در استان بوشهر نیز در یکسال گذشته بیش از 15 میلیارد تومان بوده است که امیدوار هستیم در سال جاری نیز شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شامگاه دوشنبه با همراهی رئیس و کارکنان و کارشناسان اداره کار دشتستان از پروژه‌های مسکن مهر، مجموعه ورزشی کارگران، شرکت تعاونی پویا شیمی، صنایع سپهر چوب و شرکت صنایع سیمان دشتستان بازدید به عمل آوردند.

مسئولان استان بوشهر در این بازدیدها ضمن کسب اطلاع از روند انجام امور و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر و مجموعه ورزشی کارگران به بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها پرداختند.

در پایان این بازدید با توجه به اینکه روند رسیدگی به برخی از مشکلات واحدهای تابعه در استان امکان‌پذیر بود مقرر  شد جلسه‌ای با حضور مدیر کل، ریاست اداره و مدیران واحدها برای رفع قطعی مشکلات برگزار شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول