اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پیگیری مصوبات سفر دولت به استان اردبیل:

37 پروژه مهر ماندگار در اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به اردبیل گفت: در قالب طرح مهر ماندگار و با توافق وزارتخانه‌ها و نهاد ریاست جمهوری تا پایان دولت دهم 37 پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

37 پروژه مهر ماندگار در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خداوردی رحمانی پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر چهارگانه دولت به استان اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها به همت 11 دستگاه اجرایی و با صرف 2 هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود که عملیاتی شدن آن نیاز به زمان‌بندی و تامین اعتبار دارد.

وی تصریح کرد: در چهار سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به صورت رسمی پروژه‌های زیادی به تصویب رسیده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده به طوری که در سفر اول 19 هزار شماره تلفن ثابت توسط شرکت مخابرات واگذار شد و در زمینه ایجاد ارتباط مناطق روستایی کارهای زیر‌ساختی بسیاری صورت گرفته است.

مسئول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان اردبیل احداث 24 سالن ورزشی، تکمیل سالن‌های ورزشی کارگران با همکاری وزارت نفت را یادآور شد و گفت: گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل در فاز اول و دوم اجرایی شده و انجام آنها به سرانجام رسیده است.

رحمانی گازرسانی به شهرهای کلور، کورائیم و هشتجین را با 46 میلیارد تومان اعتبار از جمله دستاوردهای سفر هیئت دولت به استان برشمرد و بیان داشت: خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و ساختمان دانشکده فنی و مهندسی نیز بر اساس مصوبات سفر اجرایی شده و در کنار آن شاهد راه‌اندازی دانشکده علوم پایه در دانشگاه محقق اردبیلی بودیم.

این مسئول گازرسانی به 126 روستا، اجرای پست 230 کیلو‌ولت در شهرک صنعتی شماره 2 و اجرای 125 پروژه نوسازی مدارس در قالب 529 کلاس درس با مساحت 8 هزار متر‌مربع را از اقدامات ارزشمند در سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل اعلام کرد.

مسئول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان اردبیل در ادامه سخنان خود به ویژگی سفر سوم رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و افزود: هر چند در این دوره از سفر اغلب مصوبات جنبه فرهنگی داشته اما گازرسانی به 300 روستا که 56 مورد آن به انجام رسیده و احداث مدرسه شبانه‌روزی بیله‌سوار و سرعین و همچنین خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان نمین و اتوبوس- آمبولانس اردبیل، ایجاد 21 تخت ICU تکمیل سایت دانشکده علوم پزشکی و راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی از جمله مصوباتی بوده که به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحمانی نصب دستگاه کمک ناوبری فرودگاه اردبیل، اجرای شبکه آبیاری و زهکشی برای پایاب سد‌ها، تکمیل راه‌آهن اردبیل – میانه، احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان، احداث بیمارستان جایگزین علوی، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی با 20 میلیارد تومان و تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل و 120 تختخوابی پارس‌آباد دیگر مصوباتی بوده که در سفر سوم مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول