اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

38 طرح مهر ماندگار سهم سیستان‌وبلوچستان است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهوری گفت: تاکنون 850 طرح مهر ماندگار در سطح کشور با سرمایه‌گذاری 180 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است که سهم این استان 38 طرح است.

38 طرح مهر ماندگار سهم سیستان‌وبلوچستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مهر ماندگار سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: پس از بررسی طرح‌های اختصاص یافته به سیستان‌وبلوچستان، پیشرفت 60 درصدی زمینه را برای اتمام طرح‌ها تا پایان عمر دولت فراهم کرده است.

وی افزود: در طرح مهر ماندگار، تاثیرگذاری طرح‌ها در رشد و توسعه ملی مدنظر است اما در استان‌هایی همانند سیستان‌وبلوچستان واژه عدالت‌محوری نیز در قراردادن طرح‌ها در لیست مهر ماندگار نقش بسزایی داشت.

سیستان‌وبلوچستان با 190 هزار کیلومتر وسعت و بیش از هزار و 500 کیلومتر مرزهای دریایی و زمینی در همسایگی عمان، پاکستان و افغانستان و قرارگرفتن در دو کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشورهای آسیایی در خاورمیانه و در کنار آب‌های آزاد و اقیانوس هند به لحاظ موقعیت ژئوپلتیکی نسبت به سایر استا‌ن‌های کشور متمایز است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول