اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن در گفت‏وگو با فارس:

امسال 300 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام 300 هزار واحد مسکونی و تحویل آن به متقاضیان سراسر کشور تا پایان امسال خبر داد.

امسال 300 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان می‏شود

جواد حق‏شناس امروز در حاشیه بازدید از طرح‏های مسکن مهر "آبعلی" و "مهرآباد" بخش رودهن که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، بخشدار رودهن و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اجرای این میزان طرح مسکونی تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا سال 90 بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همه این 300 هزار واحد مسکونی مهر در دست اجراست و مراحل عملیاتی خود را می‏گذراند.

حق‏شناس اضافه کرد: همه تلاش مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان‏های مختلف کشور بر اتمام تعهدات سال‏های گذشته تا پایان سال 91 و برگزاری جشن پایان کار برای این پروژه‏ها معطوف است.

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر تأمین نیازها و امور زیربنایی طرح‏های خانه‏سازی خاطرنشان کرد: از جمله موضوعات مهم مورد نظر مسئولان امر، تأمین زیرساخت‏های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهری است.

وی ادامه داد: از این رو، همه تلاش خود را بر ایجاد این ملزومات پیش از اسکان مردم در واحدهای مسکونی طرح‏های مسکن معطوف می‏سازیم.

حق‏شناس اضافه کرد: امیدواریم با یاری باری‏تعالی، دعای خیر مردم، تلاش مسئولان و حمایت رسانه‏های نوشتاری، صوتی و تصویری آنچه مرضی رضای خداوند و رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، محقق و میسر شود.

روند اجرای مسکن مهر آبعلی رضایت‏بخش است

بخشدار رودهن نیز در مراسم بازدید، گفت: خوشبختانه روند اجرای طرح مسکن مهر شهر آبعلی با همراهی مردم و مسئولان رضایت‏بخش است.

رضا طاهرخانی با بیان اینکه امروز بخش رودهن میزبان مسئولان کشوری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این برنامه، از دو سایت در حال اجرای طرح مسکن مهر "مهرآباد" رودهن و "مبارک‏آباد" آبعلی بازدید به عمل آمد.

طاهرخانی از نحوه و شتاب اجرای طرح مسکن مهر، شهر آبعلی که با مساعدت مسئولان امر از سوی پیمانکار مجری طرح در حال اجراست، ابراز رضایت کرد.

بخشدار رودهن طرح‏های مسکن مهر را از خدمات عظیم دولت‏های نهم و دهم خواند و افزود: طرح مسکن مهر پروژه عظیم و بی‏نظیری در کشور است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‏های خانه‏سازی انبوه در نقاط مختلف کشور را می‏توان از جمله مصادیق تحقق شعار انتخاباتی رئیس جمهوری یعنی خدمت به اقشار ضعیف و بندگان صالح خدا برشمرد.

طاهرخانی با اشاره به شعار امسال مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال 91 را به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین فرموده‏اند.

بخشدار رودهن ادامه داد: با توجه به این نام‏گذاری همه برنامه‏های مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی بخش رودهن به تحقق منویات معظم‏له در قالب شعار سال 91 معطوف می‏شود.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول