اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران خبر داد

امکان افزایش 2 هزار واحدی طرح‏های مسکن مهر دماوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران از امکان افزایش 2 هزار واحدی طرح‏های مسکن مهر شهرستان دماوند در "مهرآباد" و "مهک" خبر داد.

امکان افزایش 2 هزار واحدی طرح‏های مسکن مهر دماوند

محمدرضا محمودی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر آبعلی نیز می‏توانند در این دو سایت طرح‏های مسکن مهر بدون کوچک‏ترین مشکلی اسکان داده شوند.

به گفته وی، شیب موجود در اراضی منطقه هزار دشت با توجه به طرح چند مرتبه‏سازی این پروژه از نظر کارشناسان امر برای اموری نظیر شهرسازی مناسب نیست.

محمودی با اشاره به اراضی جایگزین اجرای طرح مسکن مهر آبعلی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو زمین جایگزین برای اجرای این طرح انتخاب کرده است.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: وضع کنونی این دو زمین جایگزین برای اسکان اعضای تعاونی مسکن مهر آبعلی مناسب است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وجود معارض در این زمین جایگزین مسکن مهر آبعلی خاطرنشان کرد: طبق اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اطلاعات ارائه شده از سوی این نهاد، مشکل خاصی در این دو زمین وجود ندارد.

محمودی ادامه داد: از سوی دیگر ویژگی‏های بارزی مانند نیاز نداشتن به پل غیرهمسطح برای ورودی منطقه و همچنین نزدیکی به شهر آبعلی برای گسیل ساده‏تر امکانات شهری، این دو قطعه از اراضی را به سایت‏های مناسبی برای اجرای طرح مسکن مهر تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول