اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمن با مظلوم‌نمایی خواستار صدور قطعنامه شد

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: دشمن که در این جنگ پی به عدم توان مقابله و رویارویی با قوای ایران برده بود با مظلوم‌نمایی به سازمان ملل پناه بردند و خواستار صدور قطعنامه شدند.

دشمن با مظلوم‌نمایی خواستار صدور قطعنامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی در جشن ایثار و پیروزی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: تمام دنیای باطل برای حفظ خرمشهر که در تصرف عراق بود آمده بودند و اگر ایران در آن عملیات شکست می‌خورد دیگر ندای الله‌اکبر در هیچ جایی به گوش نمی‌خورد.

به گفته وی کلکسیونی از ادوات و تجهیزات نظامی از کشورهای مختلف و نیز اسرایی از 48 کشور جهان نشان از متحد شدن این کشورها برای نابودی ایران بود که مصداق آیه قرآن پیروزی مسلمانان بر کفار عینیت یافت و قوای اسلام به پیروزی افتخارآفرینی دست یافتند.

علیخانی با یادآوری این فرموده امام راحل(ره) که ارزش‌های اسلام در خرمشهر فتح شد، تصریح کرد: امام به واقع می‌دیدند که نیروها و امکانات و تجهیزات ایران با قوای دشمن برابری نمی‌کرد و به همین دلیل فتح خرمشهر را فتح تمامی ارزش‌های اسلام نامیدند.

وی نوپا بودن کشور و عدم تثبیت آن، عدم پاکسازی فرماندهان وابسته به رژیم طاغوت، وجود گروهک‌ها و ایادی وابسته به استکبار در برخی از استان‌ها و ایجاد آشوب‌های داخلی را از جمله دلایل دشمنان برای تحمیل جنگ بر ایران با هدف نابودی این کشور اسلامی عنوان کرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در آن دوران بحران‌هایی را در برخی از استان‌ها از جمله بحران شمال کشور، خوزستان، قیام آذربایجان و غائله کردستان که هر کدام به تنهایی بسترساز نابودی ایران بود با تدابیر امام راحل(ره) و همت بلند ملت ایران در قالب رزمندگان جان برکف کنترل و پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و شرقی با برنامه‌ریزی، عروسکی به نام صدام را به میدان آوردند که سه روزه خوزستان را تصرف و بعد از آن ایران را سرنگون کنند.

علیخانی یادآور شد: عزل بنی‌صدر رئیس‌جمهور وابسته به دشمنان نظام اسلامی با رأی نمایندگان و امضای قاطع امام راحل(ره) زمینه پیروزهای کشور را استمرار بخشید تا جایی که با عملیات‌های طریق‌القدس و فتح‌المبین بسیاری از شهرها و سرزمین‌های تصرف شده، آزاد شوند.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس هم که مردم در قالب بسیج به جبهه ‌نبرد با دول متحد آمدند در سه مرحله اجرا شد و نتیجه آن معادلات دشمنان را به هم ریخت.

علیخانی ادامه داد: دشمن که در این جنگ پی به عدم توان مقابله و رویارویی با قوای ایران برده بود با مظلوم‌نمایی به سازمان ملل پناه بردند و خواستار صدور قطعنامه شدند.

به گفته وی، آنها می‌خواستند با پذیرش این قطعنامه از سوی ایران، از فرصت برای تجهیز دوباره صدام و برنامه‌ریزی مدون برای رسیدن به اهداف استفاده کنند که این قطعنامه مورد پذیرش ایران واقع نشد.

علیخانی در پایان گفت: احزاب و افراد وابسته به استکبار و نوکران حلقه به گوش داخلی آنان هم بر پذیرش این قطعنامه‌ اصرار داشتند تا اینکه زمینه تحقق اهداف استکبار جهانی را فراهم سازند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول