اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت

اجرای 90 درصدی مصوبات دولت در صنعت و معدن خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حدود 90 درصد مصوبات 3 سفر هیئت دولت در بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان اجرا شده است.

اجرای 90 درصدی مصوبات دولت در  صنعت و معدن خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: در 3 سفر هیئت دولت به استان در مجموع 39 مصوبه در بخش صنعت،‌معدن و تجارت به دستگاه‌های اجرایی این حوزه ابلاغ شده است که 29 مصوبه 100درصد پیشرفت داشته و10 مصوبه دارای میانگین پیشرفت بالای 50 پنجاه درصد است.

وی گفت: از این تعداد 9 مصوبه در سفر اول، 23 مصوبه در سفر دوم و 7 مصوبه  به سفر سوم هیئت دولت دارد.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت با اشاره به مهم‌ترین مصوبات سفرها افزود: ازجمله مصوباتی که در قالب طرح، اجرای آن‌ها به اتمام رسیده است می‌توان به راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ صنعتی خط 2.6 میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن سنگان، دو خط احیای مستقیم فولاد با ظرفیت تولید هر کدام 800 هزار تن، خط تولید یک میلیون تنی سیمان مجد خواف، خط تولید بزرگترین پروژه صنعتی نان صنعتی در مشهد، انجام مطالعات و آغاز بکار واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی فاز در چند شهرستان اشاره کرد.

وی به برخی پروژه‌های در دست اجرا باقی مانده از سفرهای هیئت دولت که مقرر است در سال 91 دنبال شود اشاره کرد و گفت: توسعه خوشه سنگ‌های قیمتی و فلزات گران‌بها در مشهد، اجرای زیرساخت‌هاو زیر بناهای معادن شهرستان‌های سبزوار، بجستان و سرخس بصورت مشترک با بخش خصوصی، مطالعه و احداث شهرک صنعتی شماره 5 مشهد، اتمام پروژه‌های ایجاد تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی از جمله مصوباتی است که پیگیر اجراشدن آن‌ها در سال آینده هستیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول