اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

نظام جمهوری اسلامی فلسفه ارباب و رعیتی را از جامعه برچید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی فلسفه ارباب و رعیتی را از جامعه برچید.

نظام جمهوری اسلامی فلسفه ارباب و رعیتی را از جامعه برچید

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تبریز، محمدحسین فرهنگی با تأکید بر حل مشکلات معیشتی کارگران افزود: امید است مسئولان اجرایی کشور در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با برنامه‌ریزی صحیح و اتخاذ تدابیر لازم، موانع پیش روی تولید ملی را برطرف کنند تا از این طریق مشکلات معیشتی کارگران نیز رفع شود.

وی با اشاره به تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های متعدد استکبار جهانی، به این نتیجه رسیدند که باید به استقلال اقتصادی و خودکفایی دست یابند.

فرهنگی گفت: بحث خودکفایی و استقلال اقتصادی نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین به عنوان الگو قرار گرفته است.

وی با اشاره به دوران ارباب و رعیتی حاکم بر کشور در قبل از انقلاب گفت: ایجاد فاصله طبقاتی شدید ناشی از حاکم بودن تفکر ارباب و رعیتی محصول استثمار و بهره‌کشی در جامعه بود.

فرهنگی در ادامه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی فلسفه ارباب و رعیتی را از جامعه برچید.

فرهنگی، نامگذاری شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری را نهضتی دو سویه ذکر کرد و افزود: ارتقا کیفیت محصولات تولیدی داخلی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالاهای ایرانی رابطه متقابلی با همدیگر دارند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول