اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سوم خرداد، درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان افتتاح شد.

درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان، با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان و نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مدیر درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان در این مراسم با اشاره به بخش‌های مختلف این درمانگاه تصریح کرد: این درمانگاه در حال حاضر در بخش‌های داروخانه، متخصص اطفال، پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، تنظیم خانواده، تزریقات و پانسمان و نوار قلب خدمات‌رسانی می‌کند.

محمدرضا سراج یادآور شد: موافقت اصولی احداث این درمانگاه در سال 89 از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اخذ و فعالیت‌های آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه این درمانگاه در 420 مترمربع احداث شده است، افزود: 16 پزشک، پنج پرستار و پنج ماما در این درمانگاه به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

سراج ادامه داد: با توجه به بافت متراکم منطقه اسلام آباد زنجان احداث این درمانگاه برای خدمات‌رسانی به مردم ضروری است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم این مجموعه خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونو‌گرافی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در فاز دوم این درمانگاه ارائه می‌شود.

مدیر درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان از ارائه خدمات با تخفیف ویژه به بسیجیان در این درمانگاه خبر داد و افزود: خدمات درمانی و بهداشتی در این درمانگاه ارائه می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر یادآور شد: در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس خدمات موثری انجام شده است که در جامعه مغفول مانده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول