اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مهردشت:

قول 2 وزیر هم مشکل درمانگاه مهردشت را حل نکرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت گفت: قول وزیر سابق و حال حاضر بهداشت مبنی بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر مهردشت عملی نشد و مشکلی را حل نکرد.

قول 2 وزیر هم مشکل درمانگاه مهردشت را حل نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه جعفر حق‌شناس عصر امروز در همایش شوراها و دهیاران بخش بهمن ابرکوه اظهار داشت: عدم تحقق وعده‌ها مبنی بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر مهردشت که تنها درمانگاه بخش بهمن به حساب می‌آید به یک معضل تبدیل شده است.

وی افزود: نمی‌دانیم با وجودی که وزیر بهداشت سابق و حال حاضر این وزارتخانه برای حل این مشکل قول مساعد داده‌اند، چرا تاکنون این قول‌ها جنبه عملی پیدا نکرده است.

حق‌شناس با اشاره به برخی دیگر از مسائل و گرفتاری‌های مردم مهردشت ابرکوه عنوان کرد: آب آشامیدنی نیز یکی از مشکلات اساسی 8 هزار نفر از ساکنان شهر مهردشت است.

وی در مورد این مشکل خاطرنشان کرد: شهر مهردشت منبع ذخیره آب مناسب ندارد و لوله‌های انتقال آب آن نیز از سال 57 تاکنون ترمیم نشده است که فرسودگی باعث خرابی لوله‌ها و آسفالت معابر شده است.

حق‌شناس عنوان کرد: فشار آب نیز بسیار کم است و مردم به ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با مشکل شدید و کمبود آب مواجه هستند.

رئیس شورای شهر مهردست نیز در مورد دیگر مشکل شهر مهردشت اظهار داشت: راه مواصلاتی شهر مهردشت به هنشک نیز وضعیت نامناسبی دارد و مردم به شدت از وضعیت این راه پرتردد ناراضی هستند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات شهر مهردشت زمین‌های واگذاری بنیاد مسکن است که بدون زیرسازی، لبه‌گذاری و آسفالت واگذار شده است.

رئیس شورای شهر مهر دشت هم‌چنین خواستار اختصاص بودجه برای ساخت فضاهای فرهنگی، مذهبی و فضای سبز در این زمین‌ها شد.

حق‌شناس افزود: مردم شهر مهردشت و بخش بهمن بی‌صبرانه منتظر افتتاح سریع‌تر زورخانه و سالن ورزشی شهر مهردشت هستند و امیدواریم که دست‌اندرکان برای تحقق سریع‌تر خواسته مردم تلاش کنند.

بخش بهمن دارای حدود 15 هزار نفر جمعیت است که حدود 8 هزار نفر از آنان در شهر مهردشت به عنوان مرکز بخش سکنی دارند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول