اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 30 هزار بیمه شده

شهرستان بستان‌آباد درمانگاه تامین اجتماعی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستان‌آباد با بیان اینکه 30 هزار نفر از مردم این شهرستان در بیمه تامین اجتماعی عضویت دارند، گفت: تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان ضروری است.

شهرستان بستان‌آباد درمانگاه تامین اجتماعی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان ضمن دیدار با کارمندان این اداره به مشکلات مراجعه‌کنندگان نیز رسیدگی کرد. 

وی در این بازدید تامین اجتماعی بستان‌آباد را نهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه توصیف کرد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر کشور نقش مهمی در کاهش فاصله طبقاتی و توزیع درآمد در جامعه ایفا می‌کند و این سازمان با بهبود خدمات‌رسانی خود می‌تواند رضایت بیشتر مردم را موجب شود.

گل‌محمدزاده پرداخت بدهی دولت به این سازمان را اقدام بزرگ و تاریخی دولت دهم دانست و گفت: انتظار می‌رود در سال جدید تامین اجتماعی با دریافت مطالبات خود بیش از گذشته در حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عضویت بیش از 30 هزار نفر از مردم شهرستان در تامین اجتماعی گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات ما از سازمان تامین اجتماعی، تاسیس درمانگاه در شهر بستان‌آباد است تا بیمه‌گران این سازمان از رنج مراجعه به مراکز درمانی تبریز رهایی یابند.

فرماندار بستان‌آباد اضافه کرد: اگر سازمان تامین اجتماعی قادر به تاسیس درمانگاه در این شهرستان نیست می‌تواند با انعقاد قرارداد با بیمارستان شهریار، از تحمل هزینه‌های گزاف درمانی بر مردم جلوگیری کند.

وی با اشاره به بیمه بیش از 3 هزار راننده و یک هزار نفر قالیباف در شهرستان بستان‌آباد، تکریم بیشتر ارباب رجوع را شرط اساسی موفقیت سازمان تامین اجتماعی برشمرد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول