اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

دهمین جشنواره استانی شعر کوثر مرند پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند گفت: دهمین جشنواره استانی شعر کوثر مرند با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دهمین جشنواره استانی شعر کوثر مرند پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمدحسین شناور" در این آیین با اشاره به ابعاد شخصیت فردی و اجتماعی حضرت زهرا (س) اظهار کرد: شعر و ادب بهترین ابزار برای تبیین شخصیت متعالی حضرت زهرا (س) بوده و رویکرد شعرا و ادبا به اشعار آئینی شایسته تقدیر است.

وی این رویداد فرهنگی را گامی موثر در شناساندن و بازآفرینی ابعاد زندگی پربار و آموزنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) به‌عنوان الگوی زنان عالم و همچنین اشاعه رهنمودها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و انسانی حضرت امام‌خمینی (ره ) با زبان فاخر و ماندگار شعر و ادب دانست.

شناور ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری دهمین دوره جشنواره استانی شعر کوثر مرند گفت: پس از ارسال فراخوان، 105 اثر از 46 شاعر از 15 شهر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان 11 اثر به‌عنوان آثار برتر معرفی شدند.

براساس این گزارش، در بخش ویژه حضرت زهرا (س)، "حسین صادقیان"  از تبریز به‌عنوان نفر اول، "وهاب حیدری" از مراغه و "رباب طاهری" از آذر‌شهر به‌طور مشترک به عنوان نفر دوم، "یلدا رنجبر" و "مصطفی دانش سلیمانی" از تبریز به‌طور مشترک به‌عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش ویژه حضرت امام‌خمینی (ره)، "محمود مرادی" از مرند به‌عنوان نفر اول، "سکینه حضوری" از تبریز به‌عنوان نفر دوم و "مریم قلیزاده" از بستان‌آباد به‌عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش موضوعی مادر وزن، "شکرانه عالم" از تبریز به‌عنوان نفر اول،‌ "محمود مرادی" از مرند به‌عنوان نفر دوم و "مهری پاکدل" از مرند به‌عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

"ابراهیم ترابی"، "میرداود میرمحمدزاده" و "میرفرهاد صفری" داوری این دوره از جشنواره استانی شعر کوثر مرند را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول