اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

تحریم‌ها موجب پیشرفت ایران شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: با همه تحریم‌ها در حال رشد و توسعه هستیم و ملت ایران باید به آینده خوشبین و امید‌وار باشند.

تحریم‌ها موجب پیشرفت ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی و رابطان جوان ادارات ریگان با گرامیداشت سوم خرداد ماه گفت: عراقی‌ها بهترین افراد نظامی، امکانات و ذخایر ارضی را در جنگ داشتند و شرق و غرب بر ‌علیه ایران بودند. 

وی افزود: اگر ایمان و عشق به خدا و مکتب عاشورا باشد، شهید فهمیده‌ها زیر تانک‌ها می‌روند.

برزنگ تصریح کرد: رشید‌ترین، فهیم‌ترین، سالم‌ترین و پاک‌ترین جوانان را در جنگ تحمیلی از دست دادیم، اما این ملت با فرهنگ عاشورا بزرگ شده است.

وی  ادامه داد: در جنگ هشت ساله تمام دنیا مقابل ما ایستادند، اما همه آنها را به زانو کشاندیم، ما اکنون بیمه خون شهدایی‌ مانند باکری‌ها، چمران‌ها و ... هستیم.

فرماندار ریگان گفت: اگر دشمن فکر حمله و یا تجاوز به این خاک را داشته باشد از خرمشهر هراس دارد ما انقلابمان را در جنگ صادر کردیم و اکنون شاهد آن در جای جای این کره زمین هستیم‌.

وی از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان خواست تمام‌ فعالیت‌های ادارات را به مردم انعکاس دهند.

فرماندار ریگان افزود: در دولت نهم و دهم کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و در سراسر آن تلاش و فعالیت‌ها را شاهد هستیم، ما با همه تحریم‌ها در حال رشد و توسعه هستیم و جوان‌ها باید امید‌وار باشند.

وی بیان کرد: در شهرستان ریگان اقدامات و فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته که ما شاهد پیشرفت‌هایی در این شهرستان تازه تأسیس به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که نیاز به انعکاس دارند.

به گزارش فارس در این مراسم از روابط عمومی‌های ادارات فرمانداری، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول