اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ترویج فرهنگ ایثار

پلاک 42 منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هنری اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران از نشر نشریه پلاک 42 خبر داد.

پلاک 42 منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر بیلچی در نشست مسئولان دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران گفت: تکمیل اسناد 15 خرداد تا زیر 50 جلد، پیاده‌سازی صوت و تصویر 18 نفر از کسانی که در 15 خرداد حضور داشتند، تشکیل مجمع راویان خرداد با حضور پنج نفر از شاهدان عینی قیام 15 خرداد برای روایت خاطرات 15 خرداد 42 و سخنرانی از اقدامات این اداره است.

مدیر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران گفت: در ارتباط با نشریه پلاک 42 با مرکز هماهنگی‌ها انجام شده و در صورت توافق آنها پلاک 42 منتشر می‌شود، نمایشگاه اسناد شهدا و دفاع مقدس تقریبا آماده است و منتظر هستیم با حضور یکی از مسئولان کشوری این نمایشگاه افتتاح شود.

وی در ادامه بیان داشت: سه مستند ضبط شده در ورامین از شبکه سه سیما پخش شده و هفت مستند دیگر آماده پخش است که قرار است در ایام 14 و 15 خرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شود.

در ادامه جلسه مدیران ادارات و نهادها به ارائه گزارش از اقدامات آن ادارات در 14 و 15 خرداد پرداختند.

این گزارش حاکی است، در پایان نشست دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین آخرین جمع‌بندی‌ها و هماهنگی‌های نهایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد صورت پذیرفت.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول