اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه جهرم صورت گرفت

انتشار 3 عنوان کتاب در دانشگاه جهرم

خبرگزاری فارس: کتاب‌های مبانی، نظریه‌ها، روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره، قوای انسان و ارتباط با نقش و خواص نوری کریستال‌های فوتونی توسط انتشارات دانشگاه جهرم منتشر شد.

انتشار 3 عنوان کتاب در دانشگاه جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سه کتاب مبانی، نظریه‌ها، روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره، قوای انسان و ارتباط با نقش و خواص نوری کریستال‌های فوتونی به قلم نویسندگان جهرمی و به همت انتشارات دانشگاه جهرم چاپ و منتشر شد.

کتاب مبانی، نظریه‌ها، روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره تألیف زین‌العابدین خالقی و زهره یوسف‌زادگان است که با استفاده فراوان از منابع داخلی در زمینه نظریات مشاوره، روان درمانی و اختلالات روانی، به زبانی ساده تألیف و به دانشجویان رشته‌های مختلف به‌ویژه به آغازگران رشته مشاوره در یادگیری تئوری‌های بالینی کمک‌های شایانی کرده و راه را برای تکمیل نیازهایشان که با مطالعه آثار مشابه تحقق می‌یابد، هموار می‌کند.‌

این کتاب در شمارگان یک‌هزار نسخه در 10 فصل با تدوین گلچینی از مباحثی مانند نشانه‌شناسی اختلالات، تئوری‌های زیربنایی و اهداف درمانی، دانسته‌های نخستین و زیربنای مفیدی را به دانشجویان و علاقمندان رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی می‌آموزد، هر چند آنان را از مطالعه سایر منابع بی‌نیاز نمی‌سازد.

همچنین کتاب قوای انسان و ارتباط آن با نفس تألیف محمد عباس‌زاده جهرمی از دیگر کتاب‌هایی است که توسط انتشارات دانشگاه جهرم در شمارگان یک‌هزار نسخه چاپ شده که عناوینی مانند انسان چه قوایی دارد، قوای انسان و نفس او چگونه ارتباط برقرار می‌کنند و نفس انسان چگونه به وجود می‌آید از محورهای این کتاب بوده که پاسخ به این سئوالات از منظر دو مکتب بزرگ فلسفی، حکمت مشا و متعالیه بررسی و نقد شده است.

به گزارش فارس، کتاب خواص نوری کریستال‌های فوتونی تألیف کازواکی ساکودا و ترجمه عبدالرسول قرائتی و شقایق مددیان نیز توسط انتشارات دانشگاه جهرم در شمارگان یک‌هزار نسخه چاپ شده که در آن خواص بنیادین کریستال‌های فوتونی از دید نظری توصیف شده است.

این کتاب یک کتاب درسی در مورد خواص نوری بلورهای فوتونی است، که نه تنها در مورد خواص مدهای تابشی داخل بلورها بلکه در مورد پاسخ نوری به میدان‌های خارجی بحث می‌کند.

در کتاب خواص نوری کریستال‌های فوتونی نظریه‌ای کلی در پاسخ خطی و به طریقی روشن با جزئیات کامل، تقارن ویژه مدها به طور منظم و با استفاده از نظریه گروه در بلورهای فوتونی و پیشرفت‌های مهم اخیر مانند افزایش تابش خودالقایی، تولید هارمونی دوم، چگالش فاز مرتبه دوم و کاهش آستانه لیزر شدن به طور جزئی و قابل فهم مورد بحث و بررسی واقع شده است.

همچنین در این کتاب روش‌های عددی نیز مورد تأکید قرار گرفته شده و ویرایش دوم این کتاب به روز شده و شامل یک فصل اضافی ابرفلوئورسانی است.

این کتاب که درباره خواص نوری بلورهای فوتونی بحث می‌کند و بیشتر مورد نیاز دانشجویان رشته فیزیک با گرایش اتمی مولکولی و حالت جامد و همچنین دانشجویان رشته‌های مهندسی برق است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول