اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در بوشهر برگزار می‌شود؛

‌کنفرانس علمی پیوست‌نگاری فرهنگی با موضوع بهداشت و سلامت

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: دومین کنفرانس علمی پیوست‌نگاری فرهنگی با موضوع بهداشت و سلامت ‌فردا پنجشنبه دهم آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود‌.

‌کنفرانس علمی پیوست‌نگاری فرهنگی با موضوع بهداشت و سلامت
به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نصیری ظهر امروز در نشست هماهنگی دومین کنفرانس علمی پیوست‌نگاری فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حرکت‌های ساخت و ساز در زمینه بهداشت و سلامت در استان بوشهر ‌پرشتاب است و برای کنفرانس علمی بهداشت و سلامت باید پایلوت‌سازی دراین استان صورت گیرد و با تولیدات فرهنگی در این زمینه به دنبال ایجاد کرسی آزاد‌اندیشی باشیم. 
وی اضافه کرد: موضوع سلامت و بهداشت در زمینه پیوست فرهنگی موضوع جدیدی است و برای توانمند‌سازی بیشتر استادان و آشنایی آنها با آخرین دستاوردهای علمی در کشور هماهنگی‌های لازم برای اجرای این کنفرانس با شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است.
نصیری اظهار داشت: با دعوت از استادان در کنفرانس علمی پیوست‌نگاری بهداشت و سلامت به دنبال برگزاری کیفی کنفرانس مربوطه هستیم.
مسئول مرکز راهبردی مهندسی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ادامه داد: در این کنفرانس بعد از سخنرانی مسئولان استانی و کشوری و تشریح موضوع، افراد به چهار گروه تقسیم و در پایان نتیجه کار گروه‌ها وارد جلسه اصلی شده و از بین چهارگروه یک گروه منتخب به منظور تشویق شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد می‌توانیم گام بزرگی را برای کشور در زمینه پیوست فرهنگی بهداشت و سلامت برداریم و استان بوشهر را به عنوان برترین شاخص علمی کشور معرفی کنیم.
دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: دومین کنفرانس علمی پیوست‌نگاری فرهنگی با موضوع بهداشت و سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و در محل پردیس این دانشگاه ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 10 آذرماه برگزار می‌شود که برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس گواهینامه معتبر بین‌المللی صادر می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست‌ گفت: همزمان با برگزاری کنگره بین‌المللی پیوست فرهنگی شروع به کار بیمارستان جدید 200 تختخوابی بوشهر در برنامه است و بنا شده با یک کار ابتکاری پیوست فرهنگی را شامل این بیمارستان کرده و نقطه عطفی برای آغاز این کار قرار دهیم.
دکتر غلامرضا حیدری اظهار داشت: اتفاقاتی که در زمینه‌های مختلف علمی دانشگاه‌ها در حال شکل‌گیری است بسیار پسندیده است و باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای چشم‌انداز ایران 1404 همه برنامه‌ها در قالب برنامه پنجم با در‌نظر گرفتن پیوست فرهنگی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: 35 درصد امور جامعه مربوط به بهداشت و سلامت و 75 درصد مربوط به مسایل اجتماعی و فرهنگی است که همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در اجرایی شدن آن سهیم هستند.
حیدری اضافه کرد: در بیشتر مواقع مسائل اجتماعی جامعه فراموش می‌شود و فقط به دنبال مهیا کردن سلامت جامعه هستیم اما ابزارهایی که از آنها در برگزاری این کنفرانس در حال استفاده است به‌خوبی در حال شکل‌گیری و همکاری مراکز تحقیقاتی در این زمینه یک انقلاب فرهنگی است.
حیدری ادامه داد: استان بوشهر دارای سرمایه‌های نهفته‌ای است که باید با تلاش و برنامه‌ریزی به فعلیت برسد و از درون آن خلاقیت‌ها و ابتکارات رشد پیدا کنند و امیدواریم این کنفرانس گامی برای رسیدن به برنامه‌های عالی دیگر باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول