اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران:

مشکلات واحدهای تولیدی تهران بررسی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در این استان بررسی و برای رفع آن اقدام می‏شود.

مشکلات واحدهای تولیدی تهران بررسی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران یدالله صادقی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی شهرک‏های صنعتی اظهار داشت: ستاد تسهیل و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در سطح کشور وجود داشت؛ اما بر اساس اصل 127 قانون اساسی، رئیس جمهوری اختیارات خود را به گروهی از وزرا واگذار کرد.

وی ادامه داد: این اقدام انجام شد تا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سطح کشور بررسی و در خصوص آن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: به موجب اصل 127 قانون اساسی، تصمیمات و مصوبات این ستاد در حکم مصوبات هیئت دولت تلقی شده و برای همه دستگاه‏های دولتی لازم‏الاجراست.

صادقی خاطر نشان کرد: پیش از این ستاد تسهیل در استان‏های مختلف اقدام به برگزاری جلسه می‏کرد؛ اما به جهت اینکه فعالیت‏ها ستادی و غیرعملیاتی بود، امکان تشکیل مستمر جلسات و همچنین هماهنگی برای اجرای مصوبات مشکل شده بود.

وی تصریح کرد: به طور کل روال از کارآمدی مؤثری برخوردار نبود؛ در واقع در بررسی‏ها و تجدید نظرهای به عمل آمده برای تسریع در روند رفع مشکلات در ستاد تسهیل با هماهنگی‏های صورت گرفته در دولت قرار بر این شد تا وزیر صنعت، معدن و تجارت اقداماتی صورت دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: وزیر مربوط با توجه به اختیاراتی که در این زمینه از سوی رئیس جمهور بر عهده گرفته است، با هماهنگی دولت به استانداران این اختیارات را تفویض کرد تا ستاد تسهیل به ریاست استانداران در استان‏ها تشکیل شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول