اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

مصرف سرانه انرژی در ایران به ازای هر نفر 5 برابر چین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: مصرف سرانه انرژی در ایران به ازای هر نفر پنج برابر چین و چهار برابر هند است.

مصرف سرانه انرژی در ایران به ازای هر نفر 5 برابر چین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر صالح‌زاده امروز در نخستین جشنواره دوره‌ای مدیریت مصرف برق از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان منتخب اداره‌ها در زمینه مصرف برق در ارتباط با هدر رفت انرژی اظهار داشت: هدررفت انرژی در چهار بخش تولید، انتقال، توزیع و مصرف است.

وی در ادامه افزود: از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان، استاندارد کل فرآورده‌ها و فرآیندهای تولید کالا و خدمات در کشور است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان بیان داشت: از مباحث مهمی که سازمان استاندارد در آن نقش دارد، تدوین استاندارد است.

وی در مورد استانداردسازی بیان داشت: استاندارد، تهیه و تدوین استانداردهای مرتبط با مصرف انرژی است.

صالح‌زاده ادامه داد: در مورد وسایل گازسوز و برقی استانداردهای خوبی تهیه شده و در زمینه تولید کالا در حوزه صنعت که مصرف انرژی بسیاری داشت، سازمان استانداردسازی، استانداردهای مرتبط با فرآیند تولید کالاهای صنعتی را تدوین کرده است.  

وی در ارتباط با مصرف سرانه انرژی در ایران تصریح کرد: مصرف سرانه انرژی در ایران به ازای هر نفر پنج برابر چین و چهار برابر هند است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان منتخب اداره‌ها در مصرف برق در پایان اظهار داشت: باید انرژی به دقت تولید و مصرف شود و امید داریم که در آینده به حداقل مصرف انرژی برق برسیم.

در پایان این مراسم از سازمان‌های برگزیده در زمینه بهینه‌سازی مصرف برق شامل (سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان، شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان، شعب بانک سپه استان اصفهان، سازمان غله اصفهان، شعب بانک ملی ایران در اصفهان، شعب بانک ملت استان اصفهان، موسسه استانداردسازی و تحقیقات صنعتی اصفهان، خدمات شهری شهرداری اصفهان، سازمان اتوبوس‌رانی اصفهان، سازمان بهزیستی استان اصفهان،شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان و مدیر امور برق مرکز) تقدیر شد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول