اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حضور در انتخابات هلال‌احمر صورت گرفت

قدردانی شهردار سی‌سخت از حضور مناسب در انتخابات هلال‌احمر

خبرگزاری فارس:شهردار سی‌سخت گفت: از همه مردم شهرستان دنا چه در شهرها و چه در روستاها به خاطر لطف بیکرانشان در انتخاب اینجانب برای شورای هلال‌احمر کمال تشکر را دارم.

قدردانی شهردار سی‌سخت از حضور مناسب در انتخابات هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمطلب رهنما عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر شخصی در مملکت اسلامی برای منصبی برگزیده می‌شود به این نشان نیست که اسم و رسم پیدا کرده بلکه پیامد آن این است که باید همه تلاش خود را برای جبران این انتخاب انجام دهد.

شهردار سی‌سخت تصریح کرد: همیشه افرادی که با نیت خالص به خدمت‌گزاری مشغول هستند هم از دیدگاه جامعه برترند و هم نزد پروردگار اجر و قرب دارند.

وی در خصوص انتخاب خود در شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا عنوان کرد: ابتدا جا دارد که صمیمانه از حضور و مشارکت کم‌نظیر مردم در این انتخابات و در مرحله بعد از الطاف مردم شهرستان دنا چه در شهرها و چه در روستاها برای انتخاب خود کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و امیدوارم بتوانم این اعتماد را با خدمت‌گزاری و تلاش برای حل مشکلات‌ جوابگو باشم.

رهنما در این زمینه افزود: جمعیت هلال‌احمر نهادی است که در بسیاری از زمینه‌ها خدمات‌رسانی مطلوبی دارد و ما هم موظف هستیم در پیشبرد اهداف این نهاد با همت و جدیت گام برداریم.

عبدالمطلب رهنما به عنوان شهردار سی‌سخت در انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا توانست با کسب 3 هزار و 643 رأی و با تفاضل 140 رأی نسبت به نفر اول به عنوان نفر دوم این انتخابات برگزیده شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول