اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

فتح خرمشهر قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: فتح خرمشهر صلابت و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید.

فتح خرمشهر قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، آن را از عنایات الهی دانست و افزود: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت از فرامین ولی فقیه خود و با اعتقاد به ارزش‌های اسلامی با جان و دل فرمان امام راحل(ره) را ارج نهاده و خونین‌شهر را آزاد کردند.

وی گفت: با فتح خرمشهر جنگ وارد مرحله جدید شد به طوری که قوای اسلام با حمله‌های خود و با توکل به خدا پیروزی‌های تازه‌ای را به دست می‌آوردند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: این فتح باعث شد تا که آمریکا و سایر قدرت‌های استعماری، حساب کار خود را کرده و از موضع تهاجم و حمله خارج شده و در موضع دفاع ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) موجب شد تا این معجزه‌ بزرگی چون فتح خرمشهر نصیب ملت ایران شود.

جوادی در ادامه ابراز داشت: فتح خرمشهر فرصت بزرگی برای ملت بزرگ ایران بود تا عظمت و قدرت اسلام را به جهانیان نشان دهد.

وی در پایان سخنانش عملیات بیت‌المقدس را یکی از ماندگارترین عملیات‌های انجام شده در دوران هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: به طور قطع امروز نیز ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب پیروزی‌های ارزشمندی مانند فتح خرمشهر را نصیب ایران اسلامی می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول