اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر مثبت کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان صورت می‌گیرد

حضور بازیکن صبا در ترکیب تیم ملی نوجوانان

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با نظر مثبت کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا برگزیده شد.

حضور بازیکن صبا در ترکیب تیم ملی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در لیست جدیدی که کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم اعلام کرده‌اند، نام حسین ترکی‌زاده بازیکن خوش آتیه و مستعد فوتبال قم نیز حضور دارد.

هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان را نیز علی دوستی‌مهر از مربیان سازنده فوتبال بر عهده دارد و این سرمربی قصد دارد با تیمی قوی در رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا که امسال به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، شرکت کند.

قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا با حضور نمایندگان 16 تیم حاضر در مرحله نهایی این رقابت‌ها، به میزبانی کشورمان برگزار شد و تیم ملی نوجوانان کشورمان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز پنجم خرداد آغاز می‌شود تا تیم ملی آغازی جدی برای حضور موفق در فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا داشته باشد.

بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان اردوی جدید این تیم در حالی از روز پنجم خرداد ماه آغاز خواهد شد که در این اردو 26 بازیکن حضور می‌یابند.

البته کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در نظر دارد در این اردو دو بازی دوستانه برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان تدارک ببیند.

در این بین سرمربی تیم ملی نوجوانان منتظر تصمیمات کمیته جوانان برای تأیید اردوها و دیدارهای خارجی این تیم است و آنچه که تا این لحظه برای این تیم قطعی شده، اردوی آماده‌سازی ترکیه است که تایید شده اما زمان آن مشخص نیست زیرا ممکن است در یکی از ماه‌های تابستان، بازی‌های تدارکاتی دیگری مشخص شود به همین دلیل علی دوستی‌مهر منتظر نهایی شدن دیگر اردوهای تیم ملی است تا زمان مناسب اعزام به این اردو را انتخاب کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول