اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با حضور سرمایه‌گذاران و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی قیروکارزین در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، پیش از ظهر امروز همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با حضور دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی و سرمایه‌گذاران این بخش و با هدف تشویق، ترغیب و حمایت از سرمایه‌گذاران و معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی قیروکارزین برگزار شد.
از جمله مهمانان ویژه این همایش مدیر صنایع کشاورزی، مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و کارشناس مدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان فارس بودند که با سخنرانی‌های خود به تشریح مزیت‌ها و فرصت‌های شناسایی شده برای سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کشاورزی قیروکارزین و قوانین و مقررات، تسهیلات و برنامه‌های حمایتی مربوط به این بخش پرداختند.
این همایش با جلسه پرسش و پاسخ میان مسئولان بخش‌های صنایع و امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سرمایه‌گذاران و همچنین دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی قیروکارزین همراه بود.
عبدالحسن صمدنژاد فرماندار قیروکارزین در مراسم آغازین این همایش اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برآیند کارگروه اقتصادی این شهرستان است که با هدف توسعه صنعتی، بازار و کشاورزی و با حضور ادارات و نهادهای درگیر در اقتصاد قیروکارزین تشکیل شده است.
وی لازمه استقلال سیاسی و نشاط اجتماعی را استقلال اقتصادی دانست و ابراز داشت: مدیر یک جامعه برای توسعه اقتصادی باید به مزیت‌های نسبی آن جامعه بپردازد که امروز منابع آب و خاک، اقلیم مناسب همراه با نیروی کار ماهر و با تجربه در بخش کشاورزی مزیت نسبی قیروکارزین است که باید با استفاده از آن برای رسیدن به اهداف بزرگ اقتصادی در شهرستان حرکت کرد.
صمدنژاد با اشاره به ضرورت داشتن مهارت و دانش روز در بخش کشاورزی به عنوان یک نیاز بیان داشت: این همایش محلی برای هم‌اندیشی، استفاده از منابع موجود و ‎توان و فکر افراد دارای علم و فن در راستای ایجاد ارزش افزوده است که در این مسیر باید علاوه بر داشتن تفکر آرمان‌گرا در عمل نیز واقع‌گرا باشیم.
این مقام مسئول با اشاره به تسهیلات ارائه شده در شهرک صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: امروز راهکارها و فرصت‌ها شناسایی شده و زمان سکون نیست و باید با حرکت در مسیر تولید از مشکلات نهراسیده و با آن مقابله کنیم.
فرماندار قیروکارزین ضمن اشاره به سال جهاد اقتصادی، رشد کشور در تمام بخش‌ها را مستلزم تولید ثروت و رونق اقتصادی دانست و اضافه کرد: باید با خودباوری، همت و شناختن قابلیت‌ها و استعدادهای فردی برای استفاده از آن تلاش کرده و دید و فرهنگ کار کردن را در خود و فرزندانمان نهادینه کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول