اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد:

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: شهرک صنعتی قلعه‌گنج با شرایط و تسهیلات ویژه آماده سرمایه‌گذاری است.

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران در قلعه‌گنج
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی شامگاه دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: شهرک صنعتی قلعه‌گنج با تصویب سازمان صنایع و معادن سهم آورده سرمایه‌گذار را 10 درصد و 70 درصد زمین واگذار شده را رایگان اعلام کرد.
مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت باید اشتغال و کار را مضاعف و متراکم‌تر کنیم.
وی افزود: در مقوله اشتغال بحث‌های فراوانی با توجه به فرهنگ اشتغال و مصرف درست منابع مالی وجود دارد و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از اولویت‌های برنامه توسعه پنجم است و در این برنامه دولت باید کوچک شود.
مرادی با بیان عملکرد بخش خصوصی خاطرنشان کرد: سامانه‌ای در فرمانداری ایجاد می‌شود تا ادارات مشاغل ایجاد شده را ثبت کنند و در برنامه سال جاری دولت برای 2.5 میلیون نفر باید شغل ایجاد کند.
وی با بیان وضعیت شهرستان قلعه‌گنج گفت: منطقه جنوب کرمان و به ویژه قلعه‌گنج یک منطقه ویژه کشاورزی و دامپروری است.
مرادی بیان کرد: دولت در بخش کشاورزی به منظور بهینه‌سازی در طرح‌های آبیاری تحت فشار 85 درصد کمک بلاعوض به متقاضیان می‌دهد و باید اقتصاد منطقه را بر پایه کشاورزی و دامداری، معدن و صنایع پایه‌ریزی کنیم.
وی با گلایه از بعضی مسئولان عنوان کرد: هنوز بعضی‌ها برنامه پنجم توسعه را در حوزه کاری خود تنظیم نکرده‌اند و در بحث اشتغال ادارات باید سند اشتغال کوتاه مدت را تنظیم و تحویل دهند.
فرماندار قلعه‌گنج تصریح کرد: از سازمان فنی و حرفه‌ای خواسته شده تا نسبت به آموزش شهروندان در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری و فنی اقدام کنند.
به گزارش فارس، در پایان جلسه هفت طرح برتر شهرستان قلعه‌گنج که اشتغال‌زایی مناسب بالای پنج نفر را داشتند با نظر اعضا تصویب و مقرر شد، ادارات مربوطه و مجریان اقدامات لازم را با هماهنگی این ستاد به عمل آورند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول