اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: سرمایه‌گذاری ملی و استانی در بخش کشاورزی آذربایجان غربی رضایت‌بخش نیست.

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در همایش سالانه مدیران شهرستان‌ها و مسئولان مراکز جهاد کشاورزی استان در ارومیه اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان، سرمایه‌گذاری‌های ملی و استانی در این زمینه کافی نبوده و رضایت‌بخش نیست.

وی با اشاره به محدود بودن منابع مالی استان افزود: مسئولان باید در راستای جذب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی راهکارهای لازم را به کار گیرند و با جذب منابع مالی و اعتباری برای توسعه و گسترش در این بخش تلاش کنند.

جلال‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این ظرفیت‌ها امکان فعالیت در این بخش را فراهم کرده تا همه در راستای تولید، افزایش درآمد و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی تلاش کنند.

این مسئول با تأکید بر حل مشکلات و مسائل موجود در بخش کشاورزی استان ادامه داد: در تصمیم‌گیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد باید حل مشکلات بخش کشاورزی در اولویت قرار گیرد و برگزاری جلسات دچار آسیب و آفت بی‌تصمیمی و بی‌نتیجه‌ بودن نشود.

وی سفرهای روستایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: حل مشکلات روستاییان و محرومیت‌زدایی از این مناطق در اولویت قرار دارد و مسئولان باید در این زمینه تلاش کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

جلال‌زاده اضافه کرد: در این سفرها تصمیمات خوبی گرفته می‌شود و بر اساس جمع‌بندی‌های انجام شده 32 درصد از تصمیمات در سفرهای روستایی، تصمیمات حاکمیتی بوده و نیاز به اعتبار خاصی نداشته است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه از تصویب کار گروه کشاورزی در هیئت دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس این مصوبه برخی از تصمیمات در حوزه کشاورزی به خود استان‌ها تفویض شده است که این کار گروه فرصت‌های مناسبی برای تصمیم‌گیری در راستای تحول بخش کشاورزی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول