اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروزی با اشاره به تصادف منجر به فوت در فریدونکنار:

هیچ درخواست کمکی از هلال احمر نشد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار گفت: در تصادف رانندگی اخیر فریدونکنار که منجر به فوت دو نفر شد، از هلال احمر و معاونت امداد شهرستان درخواست کمک نشده است.

هیچ درخواست کمکی از هلال احمر نشد

علی اکبر نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار درباره حوادث اخیر جاده‌ای و دیر رسیدن ماموران امدادی این شهرستان بیان داشت: در حوادث و سوانح موجب به مرگ اگر برای انتقال اجساد به جمعیت هلال احمر اطلاع‌رسانی شود می‌توانیم کیسه جسد در اختیار بگذاریم.

وی افزود: پیش از این نیز هر جا در حوادث جاده‌ای و دریایی که ظرفیت کمک‌رسانی و خدمات‌دهی از سوی امدادگران و نجات‌گران هلال احمر فریدونکنار وجود داشته از هیچ تلاشی دریغ نشده است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار، سطح آمادگی امدادگران منطقه برای حضور و فعالیت در حوادث و سوانح مختلف مطلوب ارزیابی شده است و از این رو هیچ محدودیتی متوجه ما نیست.

وی تصریح کرد: نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی استان مازندران در بندر شهرستان فریدونکنار مستقر بوده و با دو امدادگر و آمبولانس امدادی به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی است.

نوروزی بیان داشت: همچنین در چنین مواقعی محدودیتی برای کمک‌رسانی نداریم و این در حالی است که در حادثه تصادف رانندگی اخیر که منجر به فوت دو نفر شد هیچ کمکی از هلال احمر و معاونت امداد شهرستان درخواست نشده بود.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های امدادی ما در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول