اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخبان مجلس نهم:

راهبرد وحدت حلال مشکلات است

خبرگزاری فارس: منتخبان مجلس نهم استان اردبیل در بازدید از طرح‌های کشاورزی و عمرانی پارس‌آباد حفظ وحدت و راهبرد همدلی را حلال واقعی مشکلات اعلام کردند.

راهبرد وحدت حلال مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان بازدید منتخبان مردم استان در مجلس نهم از طرح‌های کشاورزی، عمرانی و توسعه پارس‌آباد که عصر امروز انجام شد، همه آنها متفق‌القول اعلام کردند که در مسیر تحقق مطالبات مردم همدل و همسو بوده و هرگز از اهداف کلی و کلان نظام، استان، منطقه و پیشرفت حقیقی غفلت نمی‌کنند.

در جریان این بازدید منتخب مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین با یادآوری این‌که جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به آرامش و رفتارهای عقلانی نیاز دارد، تصریح کرد: ما با پرهیز از هرگونه نگرش مقطعی و برنامه‌ریزی کوتاه مدت می‌توانیم در یک سیاست واقع‌بینانه درست و منطقی عمل کرده و مطالبات مردم را در چهار سال عمر مجلس نهم در حد توان و بضاعت خود به بار بنشانیم.

منصور حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: مجلس اصولگرای نهم مجلسی انقلابی در مسیر آرمان ولایت فقیه و منطق و گفتمان انقلاب اسلامی است و بدون کوچک‌ترین بازدهی به فرد، گروه خاص یا قوای دیگر سعی می‌کند در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری، خواسته عموم مردم، رفع مشکلات و بهبود معیشت و اقتصاد مردم حرکت کند.

به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن دیگر منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در این بازدید اضافه کرد: استان اردبیل در آستانه یک تحول واقعی در تمام بخش‌ها قرار دارد که برای روشن شدن موتور این حرکت تأثیرگذار نیاز به توان و بضاعت نیروهای انقلابی، دلسوز و متعهد استان دارد.

وی با بیان این‌که در سال تولید ملی با شعار و بنرهای زیبا نمی‌توان اهداف مقام معظم رهبری را جامه عمل پوشاند، بیان کرد: نمایندگان مجلس نهم از استان اردبیل هم هدف و همسو به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه حاضر شده و با درک مشکلات و ملموس بودن معایب و تنگناها سعی می‌کنند جهادی و انقلابی مشکلات را حل کنند.

در این بازدید دیگر منتخبان مردم استان نیز به بیان دیدگاه خود پرداخته و تنها راه حل مشکلات واقعی استان اردبیل در تمام ابعاد و زمینه‌ها را همسویی مسئولان، حرکت جهادی و نگاه‌های بدون غرض‌ورزی و آلوده به مسایل شخصی توصیف کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول