اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمشهر:

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران نساجی به 20 ماه رسید

خبرگزاری فارس: امام جمعه قائمشهر گفت: قبل از واگذاری نساجی، میزان تعویق برای دریافت حقوق کارگران از مرز چهار ماه هم نگذشته بود ولی با وجود همه وعده‌ها، تاخیر در پرداخت معوقات به بیش از 20 ماه رسیده است.

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران نساجی به 20 ماه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با اشاره به سالروز آغاز تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال 59 بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی از دل صخره خصومت استکبار سر برآورد و رئیس جمهور آمریکا را وادار به تناقض‌گویی کرد.

وی افزود: با وجود همه مخالفت‌ها و دسیسه‌پراکنی‌ها ملت ایران در عرصه‌های مختلف فناوری می‌درخشند و این همه عزت ایران در سایه مقاومت مردم شکل گرفت.

امام جمعه قائمشهر سوم خرداد را سالروز حماسه بزرگ رزمندگان اسلام دانست که موجب ایجاد غرور ملی در ایران شد.

وی روحیه اخلاص و الهی رزمندگان را عامل آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و افزود: عملیات فتح خرمشهر داغی بر پیشانی استکبار بود.

معلمی در بخشی از سخنانش وضعیت نساجی مازندران را زخم کهنه‌ای بر پیکر قائمشهر اعلام کرد که در شرایط حادی به سر می‌برد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از واگذاری نساجی به سرمایه‌گذار خارجی میزان تعویق برای دریافت حقوق کارگران از مرز چهار ماه هم نگذشته بود ولی اینک با وجود همه وعده‌های پرزرق و برق تاخیر در پرداخت معوقات به بیش از 20 ماه رسیده است.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به وعده بازسازی نساجی رئیس جمهور در سفر اول خود به مازندران خاطر نشان کرد بازسازی نساجی به مصوبه هیئت دولت هم رسید ولی آیا کسی مامور بررسی اجرایی شدن یا نشدن مصوبه دولت در مازندران هست، آیا ناله ما به گوش رئیس جمهور می‌رسد؟

وی همچنین اظهار کرد: پیمانکارانی که سوله نصب کردند مدعی هستند که از همه اعتبارات مادی و مالی خود ساقط شده‌اند و دریافتی نداشته‌اند آیا معنی توسعه همین است؟

معلمی با اشاره به سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ملی اذعان داشت: چه کسی باید پاسخگو باشد که آیا سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کرده و اینکه می‌گویند مطالبات کارگران مربوط به بخش خصوصی نیست و مربوط به دولت است تا چه اندازه صحیح است.

وی همچنین به 30 میلیارد بدهی نساجی مازندران به تامین اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر تامین اجتماعی به بازنشستگی کارگران رسیدگی نمی‌کند حق دارد چرا که سرمایه تامین اجتماعی برای مردم و بازنشستگان است.

وی همچنین با تاکید بر عمل به وعده‌ها و دفع الوقت نکردن مسئولان در پیگیری مطالبات به حق کارگران نساجی افزود: جایگاه مسئول متعلق به کل ملت و نظام است، اگر وعده‌ای داده می‌شود پیامد آن سخن را در جایگاه خود لحاظ کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول