اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

کارگران در توسعه نقش بی‌بدیلی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: کارگران زحمتکش در توسعه کشور نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند.

کارگران در توسعه نقش بی‌بدیلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور جمعی از مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کارگران زحمتکش در زمینه‌های مختلف اعم از کارگاه‌ها، صنایع، معادن و ... در حال خدمت هستند و برای پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: کارگران پیشقراولان نظام برای محقق شدن عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستند بر این اساس بیشتر از سایر اقشار جامعه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری احساس مسئولیت می‌کنند لذا این همت و تلاش آنها ستودنی است.

این مسئول ادامه داد: در 10 روز گذشته هم‌وطنان در کشور اسلامی به بهانه‌های مختلف اعم از هفته کارگر، هفته معلم، ایام فاطمیه و ... دور هم جمع شده‌اند به طوریکه برگزاری آیین‌های سیاسی، اجتماعی و دینی در محیطی آکنده از صلح و صفا نشان‌دهنده وجود اتحاد بین ملت است.

این مسئول اضافه کرد: باید این نعمت الهی با هم‌بودن را قدر بدانیم زیرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه‌های مختلف برای ایجاد انشقاق بین ملت، ملت و دولت و سایر آحاد جامعه تلاش می‌کنند ولی ما با قرارگرفتن در خط ولایت فقیه باید برای حفظ اتحاد تلاش کنیم.

امام جمعه بوکان به سپری‌شدن هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: این ایام فقط  متعلق به دانش‌آموزان و معلمان نیست بلکه متعلق به همه مردم است تا همه آحاد جامعه در هر جایگاه و شغلی راهکارهای درست زندگی‌کردن را خود بدانند و به دیگران هم بیاموزند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول