اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان:

همکاری شهرداری و تربیت‌بدنی اجتناب‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شهرداری برای بهره بردن مردم اصفهان از سلامتی روحی، روانی و اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است.

همکاری شهرداری و تربیت‌بدنی اجتناب‌ناپذیر است

احمدرضا مهنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بخش بزرگی از برنامه‌های مرتبط با ورزش‌های همگانی اصفهان به وسیله شهرداری برگزار می‌شود، اما این موضوع دلیلی برای همکاری نکردن با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان وجود ندارد.

وی تأکید کرد: البته در همکاری‌های دوجانبه دستگاه‌ها همواره اختلاف‌‌سلیقه کاری و مدیریتی به وجود می‌آید که این موضوع در همه جا وجود داشته و یک مقوله عادی است.

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان در مورد برخی از برنامه‌های شهرداری اصفهان در مورد ورزش سال 1391 گفت: از تاریخ سوم تا 12 اردیبهشت‌ماه سال آینده و به عنوان هفته بزرگداشت اصفهان برنامه‌های متنوعی از طرف شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه سال 1391 همایش بزرگ دوچرخه‌سواری از ورزشگاه آبشار تا میدان امام در دستور کار سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

مهنام تصریح کرد: علاوه بر اینکه در تاریخ 12 اردیبهشت سال آینده نیز همایش بزرگ خانوادگی برای نکوداشت هفته اصفهان انجام می‌شود، در همین روز نیز رقابت‌های والیبال ساحلی ویژه آقایان در ناژوان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات 12 اردیبهشت سال جدید برگزاری رقابت‌های هنرهای فردی و ورزش‌های زورخانه‌ای در زورخانه علی‌قلی آقا و ورزشگاه گل نرگس برپا می‌شود.

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: در تاریخ 15 اردیبهشت سال 1391 نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی و کوه‌گشت خانوادگی مدنظر شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول