اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان:

با تصمیم فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت معرفی شدم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان گفت: در حال حاضر سمت سرپرستی هیئت بیماران خاص را برعهده دارم تا اینکه تکلیف ادغام با هیئت ناشنوایان مشخص شود.

با تصمیم فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت معرفی شدم

عباس یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر زیر پوشش قرار گرفتن فدراسیون ناشنوایان در فدراسیون بیماران خاص، این ادغام صورت گرفت.

وی ادامه داد: با این حال هنوز تصمیمی برای هیئت‌های استانی گرفته نشده و برای هر دو رئیس هیئت بیماران خاص و ناشنوایان حکم سرپرستی صادر شده است.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان افزود: تا زمانی که فدراسیون تکلیف هیئت‌های استانی را مشخص نکند، دو هیئت بیماران خاص و ناشنوایان به صورت سرپرستی اداره می‌شوند.

وی به برگزاری چهارمین جشنواره استانی سرسبزان صبوری اشاره کرد و بیان داشت: در این جشنواره بیماران هموفیلی، تالاسمی، پیوند اعضا، دیابت، کم‌توانان ذهنی، ام‌اس و دیالیز در تمام رده‌های سنی در رشته‌های شنا، دارت، بدمینتون، تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی و بولینگ انجام شد.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان تصریح کرد: این جشنواره هم‌چنان استمرار پیدا می‌کند زیرا اعتقاد داریم ورزش موجب ارتقای سلامتی بیماران خاص می‌شود.

وی افزود: به نظر ما ورزش و تأثیرات مثبت آن سبب می‌شود تا بیماران خاص کم‌تر به درمان نیاز داشته باشند، ضمن اینکه ورزش نشاط و شادابی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول