اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف قم صورت گرفت؛

شرکت 1300 دانش‌آموز در طرح تابستانی نشاط معنوی

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم آزمون پایانی طرح نشاط معنوی با حضور 1300 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

شرکت 1300 دانش‌آموز در طرح تابستانی نشاط معنوی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی و تشکیل جلسات مختلف آموزرشی در موضوعات متنوع قرآنی،اعتقادی،احکام، مهدویت و... برگزاری آزمون پایانی این طرح را در راستای ارزیابی سطح یادگیری شرکت کنندگان در این طرح عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا ناظمی این آزمون را آخرین مرحله برنامه‌های ویژه طرح تابستانی نشاط معنوی عنوان کرد و با بیان اینکه امسال این طرح در هشت پایگاه اصلی در مجاورت 30 امامزاده لازم التعظیم در سطح استان برگزار شد، شرکت کنندگان در این طرح را 800 دانش آموز پسر و 500 دانش آموز دختر اعلام کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محوریت برنامه ریزی با الویت سطح کیفی و محتوای مطلوب برنامه‌ها بوده و کمیت و تعداد جذب افراد در اولویت دوم قرار داشت که به همین منظور در این طرح از اساتید مجرب در رشته‌ها و موضوعات مختلف و با بهره گیری از جزوات و منابع مدون متناسب با سطوح سنی شرکت کنندگان به صورت کاملا کاربردی و محتوایی استفاده شد که این آزمون می‌تواند بیانگر سطح یادگیری شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف باشد.                              
وی افزود: به منتخبین این آزمون در گروه‌های مختلف هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و همچنین تعداد 250 نفر از منتخبین به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی زمان اعلام نتایج آزمون و برگزاری مراسم اختتامیه این طرح را دهه دوم شهریور ماه اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول